معرفی بهترین ماینرهای ارزهای رمزنگاری شده

معرفی بهترین ماینرهای ارزهای رمزنگاری شده

توسط : تیم محتوا
1,059

استخراج رمز ارزها فرایندی است که بیت کوین های جدید در آن وارد گردش می شوند، اما همچنین یک مولفه مهم در نگهداری و توسعه دفتر کل بلاکچین است. این روند از طریق رایانه های پیچیده و بهترین ماینرها صورت می گیرد که قادر هستند محاسبات پیچیده مسائل ریاضی را حل کنند.

استخراج رمز ارزها دارای هزینه بوده و کار ساده ای نیست و تنها پاداش بابت استخراج است که حاصل می شود. با این وجود، این فرآیند برای بسیاری از کسانی که قصد سرمایه گذاری در صنعت ارزهای رمزنگاری را دارند، دارای جذابیت است. زیرا ماینرها برای کار خود با رمزها پاداش می گیرند. با این حال، قبل از اینکه وقت و تجهیزات خود را صرف کنید، بررسی کنید که آیا استخراج واقعاً برای شما مناسب است یا خیر. 

بهترین ماینرها 

با استخراج توسط بهترین ماینرها ، می توانید ارز رمزنگاری شده را بدست آورید بدون اینکه نیازی به صرف پول برای آن داشته باشید. پاداش های استخراج برای ماینرها منظور می شود که می بایست با حل معادلات پیچیده هش صورت کیرد. در صورتی که استخراج کننده در یافتن راه حل ها مشارکت داشته باشد، می تواند در شبکه برای استخراج رمز ارزها اقدام کند. این دستگاه های استخراج می تواند به صورت واحد پردازش گرافیک GPU باشد و یا به عنوان مدار مجتمع ASIC تهیه شود که در انواع و مارک های مختلفی عرضه شده است.

پیشنهاد مطالعهنحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

عملکرد انواع ماینرها 

مزیت اصلی بسیاری از استخراج ها، اخذ پاداش با بیت کوین است. باید اشاره کنیم که برای دریافت ارزهای رمزنگاری شده، الزامی به استخراج آن ها از طریق بهترین ماینرها نخواهید داشت. می توان رمز ارزها را از طریق ارز فیات خرید نمود. شما می توانید آن را در انواع صرافی ها با استفاده از رمزنگاری دیگر معامله کنید. به عنوان مثال، با استفاده از Ethereum یا NEO برای خرید بیت کوین می توانید عمل نمایید. 

معرفی بهترین ماینرهای ارزهای رمزنگاری شده

پاداش در رمز ارزها

پاداش ارزهای رمزنگاری شده که استخراج کنندگان با استفاده از بهترین ماینرها دریافت می کنند یک انگیزه و مشوق است که افراد را برای استخراج آماده کرده و به سوی این هدف سوق می دهد. نظارت بر معاملات رمز ارها و مشروعیت در این فرآیند، باعث می شود که بتوان به اعتبار آن ها اطمینان نمود. به جهت آن که انجام این فرآیند توسط تعداد کثیری از کاربران در تمامی دنیا صورت می گیرد، رمز ارزهایی همچون بیت کوین را غیر متمرکز می نامند که بدین ترتیب هیچ نهاد یا سازمان مرکزی و دولتی بر روند و فعالیت های آن تمرکزی ندارد.

نحوه استخراج بیت کوین با بهترین ماینرها 

کارگران مزرعه رمز ارز، در ازای کار خود پاداش می گیرند. با تأیید معاملات، ماینرها به پیشرفت کمک می کنند. این درحالی است که روند دوبار خرج کردن ارز رمزنگاری شده بدین صورت است که دارنده بیت کوین همان را دو بار به شکل غیرقانونی استفاده می کند. با ارز فیزیکی، این مسئله وجود ندارد. اما در ارزهای رمزنگاری شده این خطر وجود دارد که مالکین آن ها بتوانند توکن ها را کپی کرده و آن ها را برای معاملات خود با دیگران ارسال نمایند و همچنان سکه های اصلی را نزد خود نگاه دارند.

کاری که یک استخراج کننده بیت کوین انجام می دهد این است که تراکنش ها را بررسی می کنند تا مطمئن شوند کاربران سعی نکرده اند به طور نامشروع دو بیت کوین مشابه را دو بار خرج کنند. زمانی که بهترین ماینرها تایید تراکنش های رمز ارزها را که دارای ارزش یک مگابایت هستند را انجام دهند، آنها می توانند برای پاداش ارزها رمزنگاری شده آماده شوند.

پیشنهاد مطالعهنحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

نحوه دریافت پاداش در ماینرها

نکته ای که در این جا مطرح است این است که توسط ساتوشی ناکاموتو محدودیت یک مگابایتی منظور شده، جای تعجب دارد. به جهت آن که جهت ایجاد داده هایی بیشتر در این خصوص، لازم است که بلوک ها دارای اندازه ای بیشتر باشند و شبکه بیت کوین می تواند در چنین شرایطی، سرعت پردازش بالاتری داشته و تایید در مدت زمان کوتاه تری صورت می گیرد. 

اگر بخواهیم این را از نظر تئوری در نظر بگیریم، باید گفت که تراکنش یک مگابایت، در حکم معامله ای کوچک است. البته این نوع معامله به هیچ عنوان رایج نیست و عمدتا چندین هزار معامله صورت می گیرد. ضمن آن که به تراکنش ها و میزان اطلاعات و داده ها بستگی خواهد داشت. بنابراین پس از آن همه کار در تأیید معاملات، هنوز ممکن است هیچ بیت کوین برای آن دریافت نکنید. توجه به این نکته مهم است که برای دریافت بیت کوین لازم است که تلاش خود را داشته و به شانس خود نیز اعتماد کنید.

معرفی بهترین ماینرهای ارزهای رمزنگاری شده

استخراج رمز ارز با بهترین ماینرها 

از سویی دیگر، لازم است که تراکنش هایی با ارزش یک مگابایت را تأیید نمایید. این بخش آسان است. شما باید اولین استخراج کننده ای باشید که با استفاده از بهترین ماینرها به یک جواب صحیح یا نزدیک ترین پاسخ برای یک مسئله عددی می رسید. که به این فرآیند در رمز ارزها، اثبات کار گفته می شود.

البته باید اشاره شود که محاسبات پیشرفته ای در این مسیر وجود ندارد. شاید شنیده باشید که استخراج کنندگان در حال حل مسائل دشوار ریاضی هستند. این دقیقاً درست نیست. کاری که آنها در واقع انجام می دهند این است که اولین استخراج کننده ای است که با یک عدد هگزادسیمال 64 رقمی (هش) که کمتر یا برابر هش هدف است، آمده است. اساساً به صورت حدس و گمان است.

استخراج رمزنگاری  یک موضوع محبوب در انجمن های آنلاین است. موضوع استخراج ارزهای رمزپایه با بهترین ماینرها اغلب مطرح می شود. اما همه اینها ممکن است این سوال را برای شما ایجاد کند که استخراج رمزنگاری چیست؟

پیشنهاد مطالعهنحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

استخراج رمزنگاری

به طور خلاصه استخراج ارز رمزنگاری شده اصطلاحی است که به روند جمع آوری ارز رمزپایه به عنوان پاداش برای کارهایی که انجام می دهید اشاره دارد. اما چرا مردم استخراج رمزنگاری می کنند؟ برای برخی، آنها به دنبال منبع درآمد دیگری هستند. 

این درحالی است که برای دیگر کاربران، کسب آزادی مالی مطرح است آن هم در حالتی که دولت ها و بانک ها در آن نظارتی ندارند. اما به هر دلیلی که باشد، ارزهای رمزپایه یک حوزه مورد علاقه برای تکنوفیل ها، سرمایه گذاران و مجرمان اینترنتی است.

نرم افزار استخراج ارز رمزنگاری شده روشی است که برای ایجاد ارز رمزپایه جدید و افزودن مولفه ها به بلاک چین موجود استفاده می شود. پس از استخراج توسط بهترین ماینرها ، ارز رمزپایه جدید تأیید می شود و به عنوان پاداش برای کمک به بلاک چین تعلق می گیرد. 

فناوری استخراج Cryptocurrency از قدرت پردازش واحد پردازش گرافیک رایانه (GPU) برای کمک به یافتن بلوک ها استفاده می کند. امروزه بیشتر استخراج ها از طریق استخر استخراج انجام می شود که منابع را از طریق شبکه به اشتراک می گذارد و پاداش را توزیع می کند. 

لازم است تا منابعی را برای استخراج ارزهای رمزپایه اختصاص دهید. همچنین برای استخراج از GPU یا CPU یا دستگاه های ASIC استفاده کنید. سپس سخت افزار استخراج را به بلاکچین یا استخر متصل نمایید. در این خصوص، توصیه می شود راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد