ساعات کاری بیست پیمنت در ایام نوروز 1398

ساعات کاری بیست پیمنت در ایام نوروز 1398

توسط : تیم خبری
3,478

عید نوروز و آغاز سال جدید، همواره فرصتی بسیار مناسب برای یاد کردن از دوستان، اقوام و آشنایان قدیمی است. بسیاری از افراد در این ایام با انجام دید و بازدیدها، از اقوام و آشنایان خود دیدن کرده و به بهانه تبریک سال جدید، دیداری تازه می کنند. اما در این میان نیز دوستان و آشنایانی هستند که شاید بنا به دلایلی مثل دوری راه و یا عدم امکان ملاقات حضوری، فرصت یاد کردنشان و خبر گرفتن از آن ها، تنها در پیام های تبریک و یا کارت پستال های تبریک، خلاصه می گردد.

تیم 20 پیمنت از طریق این پیام سال نو را به شما کاربران و همراهان گرامی تبریک عرض می نمائید و برای شما بزرگواران آرزوی بهترین ها برای سال جدید دارد.

به اطلاع می‌رساند خدمات پرداخت ارزی بیست پیمنت، از روز چهارشنبه 29 اسفند 97 تا پایان جمعه  16 فروردین 98  فقط به صورت آنلاین و ظرف مدت حداکثر 12 ساعت ارائه می‌شوند.
در ایام نوروز 98 امکان انجام سفارش به صورت حضوری در محل دفتر مرکزی بیست پیمنت وجود ندارد و سفارش ها به صورت آنلاین ، غیرحضوری و ظرف مدت حداکثر 12 ساعت انجام می شوند.

شایان ذکر است خدمات پشتیبانی تلفنی همچون همیشه ارائه می‌شود.

امیدواریم در سال 1398 نیز با حمایت شما همراهان گرامی بتوانیم با ارائه خدمات خوب و با کیفیت رضایت شما عزیزان جلب نمائیم .

یک پرداخت خوب با بیست پیمنت

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد