نتایج جستجو
راه های کاهش کارمزد پرداخت در پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پال

یکی از بزرگ‌ترین شرکت های خدمات پرداخت آنلاین در جهان پی پال است که خدمات گسترده ای را در زمینه های مختلفی چون درگاه پرداخت آنلاین، حساب اینترنتی و غیره در اختیار کاربران قرار داده است.

پی پال درخواست ورود به پاکستان را رد کرد!
اخبار
توسط : تیم خبری

پی پال یک شرکت آمریکایی است که به‌عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین مشغول به فعالیت بوده و تمامی خدمات پرداخت‌های آنلاین را پشتیبانی می‌کند. این شرکت به‌عنوان یک جایگزین برای دادوستد سنتی پول نقد به‌صورت کاغذی محسوب شده و تمامی مراودات مالی را بر اساس رمزنگاری‌های دیجیتالی و بر بستر اینترنت انجام می‌دهد.

پرداخت با پی پال و هرآنچه که باید بدانید
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پال

پرداخت با پی پال راهی امن برای انتقالات ارزی با هر میزان مبلغی می باشد. از این درگاه شما می توانید به عنوان یکی از امن ترین گذرگاه ها برای انتقال ارز استفاده نمایید. حتی می توانید به خرید اینترنتی پرداخته و یا در حساب خود پول ذخیره کنید. Paypal راهی امن برای تجارت های بزرگ و کوچک شما می باشد.

نحوه پرداخت با پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پل

نحوه پرداخت با پی پال، پرداخت آنلاین ارزی با استفاده از اکانت پی پل و ارسال پول از طریق paypal جهت خرید کالا، لایسنس نرم افزار ، پرداخت هزینه کنفرانس ، هزینه های تمدید هاست ، سرور ، دامین ، خرید از ebay، با استفاده از افتتاح حساب پی پال یا خدمات پی پل سایت بیست پیمنت

نحوه ی پرداخت با پی پال چگونه است؟
مقالات
توسط : تیم پی پل

پی پال یک شرکت آمریکایی است که به‌ وسیله‌ آن می‌توانید با انتقال وجه الکترونیکی به داد و ستد در سراسر جهان بپردازید. به‌ عبارت‌ دیگر شما صاحب یک کیف پول دیجیتالی هستید که اساساً استفاده از آن راحت تر از پرداخت نقدی یا استفاده از کارت‌ بانکی است.