نتایج جستجو
آموزش نقد کردن مستر کارت
مقالات
توسط : تیم خبری

یکی از مهم ترین دغدغه های دارندگان مستر کارت نقد کردن آن می باشد. اغلب افراد از چگونگی نقد کردن مسترکارت آگاه نیستند. یکی از بهترین راه ها برای نقد کردن مستر کارت استفاده از خدمات گروه 20 پیمنت است. آیا شما نیز مستر کارت دارید و به دنبال این هستید که موجودی آن را نقد کنید؟

اطلاعیه محدودیت استفاده از کارتهای اعتباری مسترکارت
اخبار
توسط : تیم خبری

به اطلاع مشتریان گرامی می رساند، که به دلیل بروز اختلال در کارکرد کارت های صادر شده از نوع مسترکارت مجازی، فیزیکی و قابل شارژ با توجه به محدودیت های اعمال شده از طرف مسترکارت کلیه کارتهای صادره غیر فعال شده است.

سناتورها مستر کارت و ویزا را به دلیل حضور در پروژه بلاک چین فیسبوک تحت فشار قرار میدهند
خبر روز
توسط : تیم خبری

.در نامه ی جدیدی که به مدیرعاملان مستر کارت، ویزا، استریپ فرستاده شده ،سناتورها در مورد خطرات پروژهی لیبرا هشدار داده اندقرار است مارک زاکربرگ در ۲۳ اکتبر، در جلسات خدمات مالی مجلس نمایندگان حاضر شود.موضوع اصلی جلسات خطرات و مزایای لیبرا است.

مستر کارت چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا کارت اعتباری

مستر کارت یک سازمان خدمات مالی است که تراکنش های انجام‌ شده بر روی کارت ‌های اعتباری که توسط تعدادی از بانک‌ها و سرمایه گذاران دیگر انجام می‌شود را پردازش می‌کند. زمانی که نماد مسترکارت را در گوشه پایین یک کارت اعتباری می‌بینید به این معنی است که شما می توانید با استفاده از تکنولوژی شرکت اجاره انجام پردازش ها و هر تراکنشی را دارید.

ویزا با ارزش ترین برند مالی جهان معرفی شد
خبر روز
توسط : تیم خبری

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالی و بانکی همواره جز با ارزش‌ترین برندها بوده‌اند و نام‌های شناخته شده‌ای برای مشتریان به حساب می‌روند. در رده بندی امسال فوربس از برندهای برتر بانکی و مالی بیشترین سهم نصیب شرکت‌ها و بانک‌های آمریکایی شده است.

تمرکز دائمی مستر کارت برای حمایت از زنان
اخبار
توسط : تیم خبری

مستر کارت یکی از شرکت‌های بزرگ بر پایه فناوری است که در زمینه تراکنش‌های مالی و صنعت مالی فعالیت می‌کند. خدمات مالی ارائه شده در بسترهای این شرکت امکانات بسیار زیادی را برای صاحبان کسب و کار و همچنین مشتریان معمولی فراهم کرده است!

همکاری جنجالی مستر کارت و سامسونگ بر روی هویت دیجیتالی
اخبار
توسط : تیم خبری

شرکت مالک مستر کارت ، امروز طی یک خبر رسمی اعلام نمود که به زودی یک برنامه‌ی امنیتی را با شرکت سامسونگ آغاز خواهد کرد تا طی آن راهی جدید برای احراز هویت دیجیتالی بر بستر دستگاه‌های هوشمند که هر روزه مورد استفاده قرار می‌گیرد ارائه دهد.

مستر کارت هدیه و خدمات پرداخت ارزی
مقالات
توسط : تیم محتوا مسترکارت

مستر کارت هدیه و خدمات پرداخت ارزی: پشتیبانی قوی و امکان صدور آنی مستر کارت هدیه، مستر کارت گیفت، و خرید مستر کارت هدیه فیزیکی، که با قابلیت آسان در انواع پرداخت های اینترنتی طراحی شده و در دسترس متقاضیان قرار می گیرد، آسانی و سهولت در پرداخت های ارزی را ممکن می سازد.

تاریخچه برند مستر کارت
مقالات
توسط : تیم محتوا مسترکارت

در این مقاله خواهید خواند: آشنایی با تاریخچه مستر کارت ، اهداف و شعار برند مسترکارت و سیر تغییرات و معیارهای علامت تجاری (لوگو) مستر کارت بیان شده است.همچنین در جدیدترین لوگو مسترکارت نام MasterCard حذف گردیده است.