نتایج جستجو
آشنایی با سایت فریلنسری PeoplePerHour
مقالات
توسط : تیم محتوا

PeoplePerHour یک بازار آزاد است که مشاغل می توانند از آن برای ارتباط با کارگران آزاد در سراسر جهان استفاده کنند. این پلتفرم دسترسی رایگان به پروفایل‌ها و نمونه کارهای فریلنسر ارائه می‌دهد. سایت فریلنسریPeoplePerHour  در سال 2007 در بریتانیا تاسیس شد

سایت های فریلنسری که بیشترین پرداخت را دارند
مقالات
توسط : تیم محتوا

وب‌سایت‌هایی مانند Upwork، Freelancer، و Fiverr پردرآمدترین هستند و طیف گسترده‌ای از برنامه های نوشتن، از پست‌های وبلاگ گرفته تا باز ‌نویسی، با پتانسیل کسب درآمد خوبی را ارائه می‌دهند. در اینجا سایت های پردرآمد برای نویسندگان فریلنسر معرفی شده اند.

معرفی سایت فریلنسری Mayple
مقالات
توسط : تیم محتوا

بدون یک برنامه بازاریابی مناسب، کسب و کار شما با تبلیغات شفاهی محدود از بین می رود. سایت فریلنسری Mayple این امکان را فراهم کرده است تا با بهترین بازاریابان در ارتباط بوده و به بهترین راه حل ها در بازاریابی دست یابید.

10 ابزار بهره وری مناسب فریلنسرها
مقالات
توسط : تیم محتوا

ما اکنون طیف گسترده ‌ای از ابزارهای بهره ‌وری برای فریلنسرهای آنلاین را معرفی می کنیم تا کمک کنیم بهره‌ ورتر و سازمان ‌دهی‌ شده ‌تر فعالیت کنید و از نظر فکری رضایت بیشتری داشته باشید.

درآمد بالا از بهترین سایت های دورکاری
مقالات
توسط : تیم محتوا

جویندگان کار با مدارک و تجربه های مورد نیاز امروزه می توانند مطمئناً شغل های فریلنسری پردرآمد پیدا کنند. اما، برخی از مشاغل فریلنسری پردرآمد کدامند؟ در اینجا 18 شغل را فهرست کرده ایم که همگی پتانسیل پرداخت 100 هزار دلار در سال را دارند.

بهترین شغل برنامه نویسی فریلنسری
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای افزایش مهارت های شما و باز کردن تجربیات جدید است. در اینجا به بهترین شغل برنامه نویسی فریلنسری می پردازیم که با کمک آنها می توانید به درآمد دلاری برسید.

معرفی سایت فریلنسری  ServiceScape
مقالات
توسط : تیم محتوا

توسط دیگران تکمیل شوند، پتانسیل کاری کلی شما در نتیجه آسیب خواهد دید. چرا تیم شما روی کارهای ثانویه کار می کند در حالی که متخصصان سایتServiceScape می توانند آن را برای شما انجام دهند؟

پردرامدترین شغل های فریلنسری در دنیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

پردرآمدترین مشاغل فریلنسری، به کسب و کارهایی گفته می شود که افراد به صورت خود اشتغالی فعالیت داشته و خدمات ارائه می دهد و اغلب در یک زمان معین در چندین شغل برای چندین مشتری کار می کند. فریلنسرها گاهی اوقات به ازای هر شغل پول نقد به دست می آورند و برای کار خود نرخ ساعتی یا روزانه دریافت می کنند.

بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک
مقالات
توسط : تیم محتوا

بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک، به آن برسید. جستجوی فرصت های شغلی آزاد بهتر، همیشه برای افزایش درآمدتان مهم است. با این حال، جستجوی شغل فریلنسری ممکن است از جانب شما کمی تلاش نیاز داشته باشد، اما با گذشت زمان، تضمین مشاغل آزاد به عنوان یک طراح گرافیک بسیار آسان