نتایج جستجو
اپلای چیست و چگونه با استاد در دانشگاه مقصد ارتباط برقرار کنید
مقالات
توسط : تیم محتوا

زمانی که تصمیم می گیرید که جهت ادامه تحصیل به یکی از کشورهای دیگر رفته و به عنوان دانشجوی بین المللی در کشوری دیگر مشغول به تحصیل شوید، می بایست مراحل قانونی و رسمی را پشت سر بگذارید که به این پروسه اپلای گفته می شود. 

بیانیه اتاق تهران درباره تعرفه برق رمزارزها تصویب نشد
خبر روز
توسط : تیم خبری

بیانیه در باره تعرفه برق رمزارزها تصویب نشد! اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران پیشنهاداتی را در قالب بیانیه در خصوص صنعت رمزارز تهیه کرده بود که به تصویب اعضای هیات نمایندگان نرسید.

شروط صنعت برق برای استخراج قانونی رمزارزها
خبر روز
توسط : تیم خبری

بعد از رسانه‌ای شدن استخراج رمزارزها و شفاف نبودن قانون در این حوزه در دو ماه اخیر، معاون اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه اجرایی استخراج فرآورده‌های پردازشی رمزنگاری‌شده در کشور را ابلاغ کرده و متقاضیان مکلف شدند برای ورود به این عرصه طبق آیین‌نامه مذکور قدم بردارند. استخراج ارز مجازی حدود دو ماه است که با گرم شدن هوا و افزایش میزان مصرف برق به یکی از بحث‌های داغ تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که می‌توان طبق برخی گفته‌های مسوولان بخش قابل‌توجهی از افزایش مصرف برق در کشور را بر گردن فعالان این حوزه انداخت.

اولین پیش‌نویس استخراج رمزارز
خبر روز
توسط : تیم خبری

روند ترخیص دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین مشخص شد. آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد ثبت‌سفارش دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین در وزارت صمت آغاز شده و ترخیص آن با دریافت مجوزهای لازم و انجام تشریفات گمرکی امکان‌پذیر شده است. براساس جزئیات اعلام شده ازسوی سیاست‌گذاران، جریان ترخیص دستگاه‌های ماین رمزارز نیز مانند سایر کالاها باید مراحل قانونی را طی کند؛ به‌طوری که واردکنندگان چه دولتی و چه غیردولتی برای این کالا ثبت‌سفارش انجام دهند و مجوز آن از وزارت صمت دریافت شود.

مراکز استخراج ارزرمزها قابل شناسایی هستند
خبر روز
توسط : تیم خبری

اقتصاد نیوز: سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه پیشنهاد شده برق مصرفی برای استخراج ارزرمزها معادل برق صادراتی محاسبه شود، گفت: امکان شناسایی مراکز تولید ارزرمزها با توجه به مصرف بالای برق آنها وجود دارد.

آیا ماینینگ در ایران سوء استفاده از برق ارزان است؟
خبر روز
توسط : تیم خبری

ماینینگ یا استخراج رمز ارزها در یک سال اخیر در ایران رشد چشم‌گیری داشته و پیش‌بینی می‌شود که رشد احداث فارم‌های استخراج بیت کوین افزایش داشته باشد. اکنون با توجه به استفاده از برق یارانه‌ای این سوال مطرح است که آیا بهره‌گیری از برق با قیمت فعلی برای ماینینگ، نوعی سوءاستفاده است؟