نتایج جستجو
انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی
مقالات
توسط : تیم محتوا

می‌توانید بدون پرداخت هزینه ‌های گزاف، Perfect Money USD را به PayPal USD تبدیل کنید. در این مقاله در مورد بهترین راه برای تبادل پرفکت مانی با پی پال و روش انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی صحبت خواهیم کرد.

کاربردهای سیستم انتقال پول Xoom
مقالات
توسط : تیم محتوا

سیستم انتقال پول Xoom به پی پال تعلق دارد و به منظور سهولت در ارسال پول در سطح بین المللی و داخلی طراحی شده است. Xoom با موسسات مالی در سراسر جهان برای دسترسی آسان به انتقال وجه نقد همکاری می کند. این سرویس انتقال، از سال 2001 به ع

انتقال پول از پی پال به ایران
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر به عنوان فریلنسر فعالیت دارید و یا آن که کالا و خدماتی را با دیگر کشورها مبادله می کنید، لازم است که از یک حساب ارزی مطمئن و ایمن استفاده کنید. بسیاری از افراد پی پال را به جهت امنیت زیادی که دارد و سهولت در دسترسی به آن، انتخاب کرده اند. از همین رو به انتقال پول از پی پال به ایران نیاز خواهند داشت.

سیستم انتقال وب مانی چه خدماتی را ارائه می دهد؟
مقالات
توسط : تیم محتوا ارزی

سیستم انتقال وب مانی، یک سیستم نقل و انتقال بین المللی پول است که توانسته بستری را به وجود آورد که اعضا آن می توانند فعالیت های تجاری آنلاین داشته باشند و از طریق آن قادر خواهند بود وضعیت بودجه خود را پیگیری کرده، سرمایه جذب کنند و معاملات امن را به انجام برسانند.

حساب پی پال چیست؟
مقالات
توسط : تیم پی پل

eBay میلیونها مورد برای فروش دارد، اما تنها راه پرداخت آن یک سیستم پرداخت به نام پی پال است. این سیستم پرداخت به خریداران اجازه می‌دهد تا عملا اشخاص بدون درگیر شدن با بررسی های شخصی، کارت اعتباری یا شماره کارت اعتباری، به فروشندگان پول ارسال کنند. PayPal از یک سیستم ایمن بهره می برد و به طور گسترده پذیرفته شده ‌است.

بهترین راه برای انتقال بین المللی پول چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

برای انتقال بین المللی پول، از طریق شرکت های مجاز برای انتقال ارز، شما می توانید پول خود را سریع تر انتقال دهید و به احتمال زیاد هزینه های کمتری را پرداخت خواهید کرد. در انتخاب این شرکت ها، هزینه شارژ، سرعت تحویل، محدودیت های انتقال ارز و پشتیبانی مشتری را با هم مقایسه نمایید.

روش های ارسال پول با استفاده از پی پال
آموزش
توسط : تیم پی پل

پی پال یک سایت در زمینه انجام امور مالی و بانکی، به‌ صورت آنلاین است که خدمات گسترده‌ای را برای کاربران خود فراهم می‌کند. البته گفتنی است که برخی ازاین خدمات برای کسانی که حساب پی پال ندارند هم قابل‌استفاده است.

وسترن یونیون چیست و چه کاربردی دارد؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر با سیستم های پرداخت ارزی کار کرده و نیاز به انتقال پول آنی داشته باشید حتما با وسترن یونیون آشنایی دارید. این سیستم طی سال های گذشته با توجه به عملکرد خوبش توانسته عنوان بهترین سرویس‌ انتقال پول به خارج از کشور را کسب کند.

روش های انتقال پول در جهان
مقالات
توسط : تیم محتوا

انتقال پول به روش الکترونیکی ، یکی از مزیت های زندگی دیجیتال به حساب می آید. همانطور که پول را به صورت فیزیکی و سنتی هم می توان انتقال داد، اما انتقال پول آن به صورت الکترونیکی یکی از بهترین و امن ترین راه ها است.