نتایج جستجو
موسسه مالی نیویورک خواستار تسهیل خرید ارز مجازی است!
اخبار
توسط : تیم خبری

یکی از تغییرات مذکور اینکه هر نوع ارز دیجیتالی که برای تنظیم ارائه شود و توسط اداره خدمات مالی نیویورک تایید گردد، می تواند از طریق صرافی ها چنج شود و به صورت عمومی در دسترس افراد برای تسهیل در فرایند خرید و استفاده قرار بگیرند. دیگر تغییر پر اهمیت اینکه ارز ها می بایست طی چهارچوب تعیین شده این اداره معامله شوند و طی آن مورد استفاده قرار بگیرند.

ارز مجازی فیسبوک یورو را تهدید می‌کند
خبر روز
توسط : تیم خبری

با توجه به سطح مقبولیت لیبرا، این ارز می تواند کنترل بانک مرکزی اروپا بر یورو را کاهش دهد و با تاثیر بر وضعیت نقدینگی بانک های منطقه یورو، به مکانیسم انتقال سیاست پولی اتحادیه اروپا آسیب برساند.

شروط صنعت برق برای استخراج قانونی رمزارزها
خبر روز
توسط : تیم خبری

بعد از رسانه‌ای شدن استخراج رمزارزها و شفاف نبودن قانون در این حوزه در دو ماه اخیر، معاون اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه اجرایی استخراج فرآورده‌های پردازشی رمزنگاری‌شده در کشور را ابلاغ کرده و متقاضیان مکلف شدند برای ورود به این عرصه طبق آیین‌نامه مذکور قدم بردارند. استخراج ارز مجازی حدود دو ماه است که با گرم شدن هوا و افزایش میزان مصرف برق به یکی از بحث‌های داغ تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که می‌توان طبق برخی گفته‌های مسوولان بخش قابل‌توجهی از افزایش مصرف برق در کشور را بر گردن فعالان این حوزه انداخت.

توضیحات کامل در باره لیبرا ارز دیجیتال فیسبوک
خبر روز
توسط : تیم خبری

فیسبوک بالاخره از پلتفرم ارز مجازی خود به نام لیبرا رونمایی کرد. برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، این پلتفرم از ارزهای دیجیتال موجود در بازار پشتیبانی نمی‌کند بلکه میزبان ارز اختصاصی فیسبوک خواهد بود.

روسیه ارز مجازی با پشتوانه طلا راه‌اندازی می‌کند
خبر روز
توسط : تیم خبری

الویرا رئیس بانک مرکزی روسیه قصد دارد یک ارز پایدار ارائه دهد، ارزی که مثل بیت کوین غیر قابل پیش‌بینی نباشد چون پشتوانه آن یک منبع مطمئن است. وی اشاره‌ای به ارزی که متصل به طلا است، نکرد