آنچه لازم است درباره انوتو بدانید

آنچه لازم است درباره انوتو بدانید

توسط : تیم محتوا ارزی
2,972

انوتو چیست؟

بازار انوتو مجموعه‌ای از بازارهای با مضمون است که در آن سازندگان دارایی ‌های دیجیتال را به فروش می‌رسانند تا به شما کمک کنند ایده‌ های خود را به زندگی خود منتقل کنید. با استفاده از انوتو شما می توانید هر چیزی را از کارها و یا فعالیت های فتوشاپ و تصاویر ویدئویی را برای استفاده در تم ‌ها و متصل کردن پلاگین ‌های پیشرفته وردپرس را بخرید.

این مقاله از قسمت help سایت اصلی market.envato.com ترجمه شده است و به مواردی خوبی اشاره شده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که از مارکت انوتو خرید انجام میدهید مانند: خرید قالب از تم فارست یا اکانتی دارید که در سایت انوتو محصولات دیجیتال خود را به فروش می رسانید کاربرد مناسبی دارد.

کاربردهای انوتو

به کمک عناصر و آیتم های Envato وب سایت هایی مانند وردپرس خیلی سریعتر از همیشه پیشرفت کردند. مشترکین Envato می توانند  به راحتی عکس های حق بیمه خود را بدون حق امتیاز و بدون خروج در وردپرس وارد نمایند. وارد کردن عکس به طور مستقیم به سایت خود، استفاده از طراحی ها برای پروژه های تجاری و عکس های جدید اضافه شده، عناصری هستند که به تازگی به این سایت اضافه شده اند.

همچنین این پلاگین به شما امکان دسترسی به هزاران قالب زیبا، با کیفیت و رایگان برای استفاده در سازنده های افزونه ها و ایجاد کننده ها را می دهد. تمام موارد که باید انجام دهید مرور، واردات، و سپس سفارشی کردن است.

Envato یک منبع از افزونه ها را به صورت نامحدود ایجاد کرده است، به طوری که آرایه وسیعی از قالب هایی که تقریبا برای کارهای مختلف مناسب می باشند ارائه می دهد.

از افزونه ها و عناصر  Envato برای ساخت وب سایت های خیره کننده و خیلی سریع استفاده می شود، به طوری که شما در کوتاه ترین زمان ممکن یک سایت با امکانات فوق العاده طراحی خواهید کرد. سایت انوتو تاپیک ها و آیتم های مختلفی را به سازندگان و ایجاد کنندگان فروشگاه ها ارائه می دهد، از قبیل آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- آیتم های خرید و پشتیبانی
- آیتم های صدور مجوز
- آیتم های حساب کاربری
- آیتم های کپی رایت و علامت تجاری یا برند
- آیتم های مالیات و مقررات آنها

کاربردهای انوتو و خرید از envato

آیتم خرید و پشتیبانی انوتو

در صورتی که قبل و یا بعد از خرید نیاز به کمک داشته باشید باید به این قسمت مراجعه کنید. تمام چیزهایی که شما باید درباره خرید در بازار Envato و نحوه دریافت پشتیبانی بدانید در این قسمت می باشد. آیتم های خرید شامل کد خرید، بازپرداخت و یا خریدهای سازمانی و آیتم های پشتیبانی شامل پلاگین های متصل کننده، پشتیبانی های مورد نیاز، تماس با نویسندگان، سیاست های حذف و بازبینی و سوالت قسمت پشتیبانی می باشد.

آیتم صدور مجوز در envato

در آیتم های این قسمت از Envato هرگونه سوالی درباره صدور مجوز می توانید بپرسید، همچنین می توانید علاوه بر پرسش سوالات متداولی که در این زمینه پرسیده شده را برای یافتن پاسخ خود بررسی کنید.

آیتم حساب کاربری در انوتو

شما با استفاده از آیتم های این قسمت قادر خواهید بود، امنیت حساب را به حساب خود اضافه کنید. این کار با تنظیم حساب برای ایمن نگه داشتن آن صورت می گیرد.

آیتم کپی رایت و علامت تجاری یا برند در انوتو

شما در این قسمت از انوتو هر آنچه که در مورد کپی رایت و حفاظت از علامت های تجاری، مالکیت معنوی و حقوق مالکیت فکری و هر آنچه که برای شما اهمیت دارد، مطلع خواهید شد. همچنین ابزارهای برای حفظ تمام موارد گفته شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیتم مالیات و مقررات در انوتو

آیتم های این قسمت، اطلاعاتی در مورد درک مالیات و پیروی از بازار Envato که به شما کمک می‌کند را ارائه می دهد.

ارتباط عناصر انوتو چگونه است؟

مشترکین در Envato می‌توانند مولفه‌ها و عناصر حساب خود را برای ارائه حق دسترسی به عکس‌های رایگان و دارای مجوز در وردپرس وارد کنند.

نحوه خرید از envato

ثبت نام در سایت انوتو (اینواتو) رایگان است ولی برای دانلود محصولات ابتدا باید هزینه آن را پرداخت نمائید.

با توجه به تحریم کشور عزیزمان ایران و سخت تر شدن روز به روز قوانین این سایت ها بهترین روش پرداخت هزینه خرید از سایت envato خرید مستر کارت مجازی می باشد. به راحتی می توانید با اکانت خود نسبت به خرید محصول از مارکت های envato اقدام نمائید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد