خرید کیف پول سخت افزاری چه مزایایی دارد؟

خرید کیف پول سخت افزاری چه مزایایی دارد؟

توسط : تیم محتوا ارز رمزنگاری
12,956

کیف پول سخت افزاری چیست؟

خرید کیف پول سخت افزاری، از الزامات نگهداری ارز دیجیتال است.  کیف پول سخت افزاری Hardware Wallet، نوع خاصی از کیف پول بیت کوین است که کلید خصوصی شخصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می کند. این نوع کیف پول، دارای مزیت های عمده ای نسبت به کیف های نرم افزار استاندارد هستند. کلید های خصوصی اغلب در یک منطقه حفاظت شده از یک میکروکنترلر ذخیره می شوند و نمی توانند به راحتی از دستگاه جدا شوند. کیف پول سخت افزاری Bitcoin یک دستگاه الکترونیک ضد جعل است که برای ذخیره کلید خصوصی سکه های شما در حالت آفلاین، طراحی شده است. کلید خصوصی و امضای دیجیتال که برای خرج کردن بیت کوین مورد نیاز است، از طریق این کیف پول تولید می شود.

چرا نیاز به خرید کیف پول سخت افزاری وجود دارد؟

هر روز مردم بیشتر و بیشتر به بیت کوین می پیوندند. در حالی که برخی از آنها خوشحال هستند که سکه های خود را در نرم افزار و یا کیف های دسکتاپ ذخیره می کنند، برخی از آنها می خواهند از کیف های امن تر استفاده کنند. اگر شما یک سرمایه گذار بلند مدت هستید، این ایده خوب است و می تواند دلیل اصلی شما برای خرید یک کیف پول سخت افزار باشد. با این حال برای بلند مدت HODL باید از کیف پول کاغذی یا کیف پول سخت افزاری استفاده کنید. در یک کیف پول سخت افزاری، کلید خصوصی شما هرگز به رایانه شما وصل نمی شود. یک کیف پول سخت افزاری کلید خصوصی خود را در دستگاه ذخیره می کند و هرگز از دستگاه جدا نمی شود. او تراکنش را در کیف پول خود امضا می کند و سپس آن را به شبکه ارسال می نماید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری چیست؟

با خرید کیف پول سخت افزاری، این کیف می تواند در حساب ارزهای دیجیتال شما،  امنیت فوق العاده ای را پشتیبانی می کند و حتی می توانید از آن برای معاملات روزانه خود استفاده کنید. کیف پول های سخت افزاری در مقایسه با کیف پول نرم افزاری، وظیفه افزایش امنیت در مواجهه با سرقت و یا کلاهبرداری را دارند. علاوه بر این، حتی اگر کامپیوتر شما هک شده باشد یا کسی کیف پول سخت افزار شما را دزدیده باشد، سکه های شما امن است. اگر شما کیف پول سخت افزاری خود را از دست دادید، می توانید همیشه با خرید کیف پول سخت افزاری جدید، تمام سکه های خود را به آن بازگردانید. نکته مهم اینکه بدون دانستن پین کد مخفی خود، هیچ کس نمی تواند بیت کوین ها یا سکه های دیگری را از کیف پول سخت افزاری شما انتقال دهد. گذشته از آن، هیچ جاسوس ضبط کننده روی صفحه نمایشگر یا تروجان نمیتواند آنچه در کیف پول سخت افزاری شما اتفاق افتاده باشد، ضبط نماید. زیرا این کیف، از لپ تاپ و یا منابع سیستم شما استفاده نمی کند و دارای یک صفحه LCD اختصاصی است.

بیشتر بخوانید : نگهداری ارزهای دیجیتال بر روی کیف پول های نرم افزاری بلاک چین

نحوه کار Ledger Wallet چگونه است؟

تا کنون، هیچ گزارشی از سرقت و یا از دست دادن بیت کوین ها از کیف پول سخت افزاری گزارش نشده است. برخی از کیف پول های سخت افزاری دارای کارت شبکه های امنیتی هستند و برخی از آنها یک صفحه نمایش دیجیتال کوچک با رابط کاربری برای تأیید معاملات دارند. تا وقتی کلید های شما آفلاین است، امکان هک شدن وجود ندارد. حتی اگر پس از خرید کیف پول سخت افزاری، صدمه ای به آن وارد شود، شما می-توانید بیت کوین خود را به راحتی با عبارت بازیابی بازگردانید. مانند روش راه اندازی هر کیف پول، باید یک کلمه رمز ( یا عبارت بازیابی) را بر روی یک تکه کاغذ بنویسید و آن را در یک مکان امن ذخیره کنید. اگر ترجیح می دهید، می توانید آن را 2 تا 3 بار کپی کنید و در جاهای مختلف نگه دارید.

در خرید کیف پول سخت افزاری چه نکاتی را رعایت کنیم؟

توجه داشته باشید که پس از متولد شدن بیت کوین، کیف پول سخت افزاری Bitcoin اختراع شد. در حال حاضر شما می توانید سایر ارزهای رمزنگاری شده از جمله ETH، LTC، DASH و غیره را نیز در این کیف پول ذخیره کنید. اگر می خواهید ارزهای دیجیتال خود را برای مدت طولانی ذخیره کنید، باید مطمئن باشید که خرید کیف پول سخت افزاری با کیفیت را، سفارش می دهید. از آنجایی که بیشتر این کیف پول های سخت افزاری به دلیل تقاضای زیاد یک یا دو ماه دوره انتظار دارند، شما باید در اسرع وقت آن را سفارش دهید. اگر به دنبال توصیه ای برای بهترین کیف پول سخت افزار  بیت کوین هستید، بهتر است کیف سخت افزاری Ledger Nano S را مورد بررسی قرار دهید. این دستگاه بدون باتری است که شما می توانید از طریق USB به یک کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه متصل شوید. اگر قیمت برایتان مسئله ای نیست، پیشنهاد می شود برای پیش بینی وقایعی در آینده، در همان زمان دو عدد از آنها را سفارش دهید. کیف Ledger Nano S در حال حاضر از 9 ارز رمزنگاری (از جمله Bitcoin) پشتیبانی می کند و همچنین ارزان ترین کیف چند ارزی است که قیمت خرید کیف پول سخت افزاری نانو S با 65 دلار در دسترس شماست. با این حال، خرید Ledger Nano X که نسخه مدرن Ledger Nano S است نیز پیشنهاد می شود.

خرید کیف پول ledger nano x

مزایای کیف Ledger Nano X چیست؟

خرید کیف Ledger Nano S در واقع خرید کیف پول سخت افزاری چند ارزی است. هنگامی که شما برای اولین بار آن را تنظیم کنید، یک کد برای محافظت از دستگاه از دسترسی های ناخواسته انتخاب کنید. بعدا، شما یک رمز 24 کلمه ای که برای ایجاد کلید خصوصی خود می توانید استفاده کنید را، دریافت خواهید کرد. کیف Ledger Nano X جدیدترین کیف پول سخت افزاری Unicorn از رده کیف پول های Ledger است. زیبایی کیف پول Ledger در امنیت آن نهفته است که با کمک 2 تراشه امکان پذیر شده است. کیف Ledger Nano X یک اتحاد کامل بین امنیت سخت افزاری و حرکت پذیری دستگاه است. ویژگی بلوتوث آن به شما این امکان را می دهد که از این دستگاه سخت افزاری با استفاده از تلفن یا لپ تاپ خود بدون استفاده از سیم استفاده کنید. دلیل طرفداری بیش از حد خرید کیف پول سخت افزاری نانو X در جهان این است که، توانایی نگهداری پول چند منظوره را در یک زمان دارد. در نسخه قبلی Ledger Nano S، ما به صورت دستی مجبور به نصب یا حذف برنامه ها برای استفاده از یک کیف پول خاص بودیم ولی در Ledger Nano X، شما می توانید چندین کیف پول رمزنگاری را در همان زمان نصب کنید.

برای خرید انواع کیف پول سخت افزاری می توانید از خدمات سایت زاکولا که از مجموعه سایت های ما می باشد و در زمینه خرید از سایت های خارجی مانند : خرید از آمازون ، خرید از ebay و سایر سایت های خارجی فعالیت می کند استفاده نمائید و کیف پول سخت افزاری خود را در ایران با قیمت مناسب و بدون واسطه تحویل بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد