مراحل رزرو خانه در خارج از کشور چگونه است؟

مراحل رزرو خانه در خارج از کشور چگونه است؟

توسط : تیم محتوا مسافرتی
6,152

رزرو خانه در خارج از کشور چگونه انجام پذیر است؟

رزرو خانه در خارج، یکی از نیازهای رو به افزایش در بین مسافران و گردشگرانی است که جهت مراودات کاری و یا جهت گذران دوران تعطیلات در خارج از کشور به آن اقدام می کنند. مسافران سعی دارند بسته به نیازهای خود در سفرشان، بهترین محل اقامت را انتخاب نمایند.

در حال حاضر دوران استفاده از روزنامه های تبلیغاتی طبقه بندی شده جهت اجاره خانه گذشته است. مدیران و صاحبان ملک، واقفند که در دنیای فعلی، مهمانان اطلاعاتی بیش از تعداد اتاق خواب و حمام می خواهند و به دنبال محتوای پویا جهت مشخصات املاک هستند که اطلاعات کافی در اختیار آنها گذاشته شود. آنها می خواهند فیلم ها و تصاویری از موقعیت ملک و شرایط و کیفیت بنا، ببینند و یا حتی به صورت مجازی به هر نقطه از ساختمان که می خواهند وارد شوند. موقعیت اجتماعی ساختمان و محله را در زمان واقعی بررسی کنند، و با زوم کردن بر روی تصاویر ویژگی های خاص هر مکان را ببینند. امروزه، متقاضیان برای رزرو و اجاره خانه در خارج از کشور، با مراجعه به اینترنت و وب سایت های املاک دنبال مورد اجاره مناسب برای خود می گردند.

دلایل استفاده از رزرو خانه در خارج چیست؟

از آنجا که علاقمندی به مسافرت های خارج از کشور، روز به روز بیشتر می شود، برخی از مسافران به خصوص آنها که گروهی سفر می کنند، ترجیح اولیه آنها این است که به جای پرداخت هزینه های گزاف به هتل های شهر مقصد در سفر خود، خانه، آپارتمان و یا یک ویلا در مدت زمان اقامت خود اجاره نمایند. در اینصورت در زمان اقامت خود در آن کشور می توانند، از خدمات و آزادی های متفاوت تری نسبت به اقامت در هتل ها استفاده نمایند. البته مبحث اجاره خانه یا آپارتمان در گذشته توسط اغلب دانشجویان ایرانی که در خارج از کشور، مشغول تحصیل بودند، انجام می گرفت، ولی در حال حاضر بسیاری از گردشگران ایرانی در سفر به خارج از کشور متمایل به اجاره و رزرو خانه در خارج هستند. اجاره خانه و آپارتمان مزایا و معایب خود را به همراه دارد. خانواده های پر جمعیت و گروه دوستان، ترجیح می دهند یک واحد به صورت مستقل، در اختیار داشته باشند در اینصورت امکان دادن اجاره کمتری نسبت به هزینه اقامت در هتل، خواهند داشت. گذشته از آن می توانند در تهیه وعده های غذای روزانه خود در محل اقامت خود اقدام کنند در اینصورت در هزینه سفر آنها صرفه جویی زیادی انجام خواهد گرفت.

روشهای اجاره خانه در خارج از کشور کدامند؟

برخی از مالکان برای لیست املاک خود، وب سایت شخصی راه اندازی می کنند که به عنوان کانون مرکزی برای املاک اجاره ایشان می باشد. برخی وبسایت ها نیز وجود دارد که لیست اقامتگاه های مختلف را در معرض دید مسافران قرار می دهد. این وبسایت ها مکانی است که ایشان عکس ها، فیلم ها و اطلاعات دقیق از مورد اجاره خود را بارگذاری می کنند و برای جویندگان خانه، امکان ایجاد ارتباط با مدیریت املاک را فراهم می-نمایند. این سایت نه تنها ویژگی های املاک را در اختیار مهمانان قرار می دهد، بلکه امکان رزرو خانه و ثبت نام از جویندگان خانه را نیز دارا می باشد. از آنجا که تقریبا تمامی افرادی که به دنبال رزرو خانه در خارج هستند، با استفاده از تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند، از گشت و گذار در سایتهایی استفاده می کنند که برای نمایش در موبایل بهینه شده است. اینگونه سایتها به متقاضیان کمک می کند تا تمام ویژگی های املاک مورد نیاز خود را در یک وب سایت سریع و به روز، با فهرست کامل و جذاب، مشاهده نمایند.

نحوه کار با سایت های اجاره خانه در تعطیلات چگونه است؟

هنگام کار با سایت های مختلف که می توان رزرو خانه در خارج انجام داد، در اولین مرحله لازم است شهر و کشور مقصد خود برای مسافرت را انتخاب نمود، سپس تاریخ ورود و تاریخ خروج خود را مشخص نمود، پس از آن تعداد مسافران بزرگسال و اطفال را تعیین می کنیم و در نهایت با انتخاب کلید جستجو، موتور جستجوگر سایت، لیست انواع هتل ها و محل های اقامت در آن زمان مشخص را  به همراه تصاویر ظاهر می سازد. با انتخاب هر خانه یا اقامتگاه، هزینه شب های اقامت در محل را به انضمام تصاویر برای متقاضی نشان می دهد. البته اطلاعات کامل در مورد مساحت و ابعاد خانه، لیست تجهیزات موجود، تعداد اتاق ها و در نهایت نظرات مسافرینی که قبلا در آنجا سکونت کرده اند، آورده می شود.

اجاره خانه در خارج سایت airbnb

بهترین سایت های تبلیغاتی اجاره خانه در خارج کدامند؟

رزرو خانه در خارج به معنی پیدا کردن محل اقامتی برای اجاره در تعطیلات است. در ادامه فهرست بهترین وب سایت های اجاره اقامتگاه در تعطیلات آورده می شود. لیست اکثر میزبان ها با Airbnb شروع می شوند، اما بسیاری از دیگر سایت های اجاره برای تعطیلات وجود دارد که می توانید از آنها برای حداکثر صرفه جویی در وقت و هزینه خود استفاده نمایید.

- سایت Airbnb با بیش از 200000 فهرست در بیش از 25000 شهر در 192 کشور، مهمانان را قادر می سازد مستقیما از مالکان، خانه های محل مورد نظر خود را  اجاره نمایند. این سایت بر اساس یک مدل پرداخت انحصاری برای رزرو خانه عمل می کند و با هزینه 3 درصد، برخی از پایین ترین تعرفه ها را دارد. سایت Airbnb یک وب سایت اجاره اقامت در تعطیلات با اعتماد بالا است که میزبان فرصت کسب درآمد از طریق آن را دارد. این بزرگترین جامعه میزبان اجاره در تعطیلات است که به بیش از 200 میلیون نفر مهمان با بیش از 5 میلیون لیست اجاره ملک در سراسر جهان، خدمت کرده است.

- سایت  www.booking.com، توسط این سایت می توان انواع آپارتمان، ویلا، اقامتگاه ساحلی، کلبه، و خوابگاه در شهرهای بسیار زیادی در کشورهای مختلف دنیا را رزرو نمود. این سایت همچنین امکان رزرو بلیط هواپیما، کرایه اتومبیل و اجاره تاکسی را برای مهمانان فراهم می نماید.

- سایت HomeAway دارای بیش از 2 میلیون مکان اجاره در 190 کشور با 25 سایت مختلف برای خدمت رسانی به مسافران در سطح بین المللی است. سایت HomeAway متعلق به Expedia بوده و یک وب سایت برتر سفر است. این وبسایت دارای بیش از 50 وب سایت برای ارائه موارد اجاره در تعطیلات به مهمانان بین المللی است.

- سایت TripAdvisor بزرگترین و قدیمی ترین انجمن مسافرتی آنلاین است که یکی از بهترین وب سایت -های اجاره خانه در تعطیلات است. نام تجاری آن به عنوان محل ایده آل برای لیست اجاره در تعطیلات به رسمیت شناخته شده است. سایت TripAdvisor دارای بیش از 750000 لیست اجاره تعطیلات است. کمیسیون این شرکت 3 درصد در هر رزرو می باشد.

- وبسایت  Homestay.com امکان اجاره اقامت در تعطیلات و اجاره اتاق های خصوصی در بیش از 160 کشور ارائه می دهد. این سایت با بیش از 33000 اتاق در دسترس، به بیش از 200000 مهمان در سال 2013 سرویس رزرو خانه در خارج را فراهم کرده است. این سایت جهت سرویس میزبانی 3٪ کمیسیون می-گیرد. برای هر سرویس دیگر اضافی که مهمان از میزبان می خواهد مانند خدمات شستشو یا تمیز کردن، می تواند جداگانه هزینه آن را از این طریق در زمان رزرو بپردازد.

نحوه پرداخت هزینه اقامت در تعطیلات در خارج از کشور کدامست؟

جهت رزرو خانه در خارج لازم است که پس از انتخاب مقصد، مدت اقامت و نوع اقامتگاه، عملیات پرداخت هزینه را انجام دهید. جهت پرداخت اینترنتی متقاضیان بایستی دارای کارت های پرداخت بین المللی و یا کارت شتابی باشید که از هر کجای دنیا امکان پرداخت دارند. در اینصورت متقاضیان قبل از اقدام به رزرو می توانند کارت های بین المللی مخصوص خرید های اینترنتی را تهیه نمایند. مبلغ پیش پرداخت برای رزرو خانه در خارج به روش های مختلف انجام می گیرد. اگر حساب کاربری در بانک بین المللی یا حساب بیزینس پی پال داشته باشید، باید پرداخت را از این طریق تنظیم نمایید. اگر بخواهید با کارت اعتباری یا کارت های prepaid پیش پرداخت را انجام دهید به طور معمول لازم است تمام مبلغ رزرو را یکجا پرداخت کنید.

سایت بیست پیمنت مفتخر است امکان رزرو خانه در خارج کشور برای ایرانی ها فراهم کرده است. شما می توانید بعد از جستجو کردن و پیدا کردن مورد مناسب برای اجاره از دو روش اقدام کنید. خرید مسترکارت یا پرداخت هزینه اجاره خانه در خارج توسط گروه 20 پیمنت با کمترین کارمزد مقدور می باشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد