پرداخت هزینه آزمون CFA با کارت‌های شتاب در ایران

پرداخت هزینه آزمون CFA با کارت‌های شتاب در ایران

توسط : تیم محتوا
2,353

در سراسر جهان افراد بسیاری وجود دارند که می‌خواهند نسبت به دریافت مدرک مرتبط با تحلیل اقتصادی اقدام نمایند اما این دسته از افراد در کشور ما با مشکلاتی مانند محدودیت‌های ارزی و بانکی روبرو هستند و نمی‌توانند هزینه آزمون CFA را از طریق کارت‌های بانکی خود پرداخت نمایند.

همان طور که می دانید یکی از معتبرترین آزمون‌های مرتبط با امور تحلیل بازارهای مالی و اقتصاد مرتبط با CFA است که هر ساله در دو نوبت و در ماه‌های June و December برگزار خواهد شد. شما در زمان پرداخت هزینه آزمون CFA باید در دو مرحله اقدام نمایید. در اولین مرحله شما باید هزینه عضویت در سامانه و سپس هزینه آزمون سطح‌های مختلف را جداگانه پرداخت کنید چراکه این آزمون در سه سطح برگزار خواهد شد.

پرداخت هزینه آزمون CFA با کارت‌های بانکی

در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که باید در نظر داشته باشید در اولین پرداخت شما باید هزینه عضویت و آزمون سطح یک را همزمان پرداخت کنید تا حساب کاربری شما فعال شود و همچنین باید برای شرکت در آزمون به کشورهای همسایه سفر کنید زیرا این آزمون در ایران برگزار نخواهد شد و هیچ نمایندگی معتبر و فعالی ندارد.

همان طور که گفته شده آن دسته از شرکت کنندگانی که برای بار اول نسبت به شرکت در آزمون اقدام می‌کنند باید در زمان پرداخت هزینه آزمون CFA مبلغ Program Enrollment Fee را پرداخت نمایند که شامل حق عضویت و هزینه آزمون سطح یک است که البته این هزینه هیچوقت تکرار نخواهد شد و مادام العمر خواهد بود.

پرداخت هزینه آزمون CFA با کارت‌های بانکی

اما دومین مرحله از پرداخت هزینه آزمون CFA مرتبط با Exam Registration Fee است و مشخص می‌کند که کاربر برای هر بار شرکت در آزمون‌ها باید هزینه‌ای را پرداخت نماید که البته این هزینه متغیر است. در نتیجه هنگام پرداخت هزینه آزمون CFA شما به سه مبلغ مختلف روبرو خواهید بود که با توجه به زمان شرکت در آزمون و میزان وقت که برای شرکت در آزمون باقی مانده است هزینه‌ها متفاوت خواهند بود.

در این مرحله از پرداخت هزینه آزمون CFA شما سه گزینه زود، استاندارد و دیر را پیش روی خود دارید که در صورتی که بخواهید تا زمان بیشتری برای مطالعه و آمادگی در اختیار داشته باشید می‌توانید گزینه دیر را انتخاب کرده و پرداخت را انجام دهید که طبیعتاً به دلیل زمان آمادگی بیشتر هزینه‌ی بیشتری را نیز باید بپردازید.

اما در بین این موارد نکته‌ای وجود دارد که پرداختن به آن خالی از لطف نیست. تمامی عملیات‌های پرداخت هزینه آزمون CFA به صورت آنلاین انجام خواهد شد در صورتی که ایرانیان با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب خود نمی‌توانند در این سامانه و سایر سامانه‌های مالی الکترونیکی بین المللی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید : مختصر و مفید درباره مدرک و هزینه آزمون CFA

در چنین شرایطی 20 پیمنت توانسته راه حلی را برای شما به ارمغان آورد در نتیجه شما پس از ثبت نام در سایت مرتبط با آزمون CFA و تکمیل اطلاعات مشخص شده که در 12 مرحله دریافت خواهد شد می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت هزینه آزمون CFA سایت 20 پیمنت گزینه مورد نظر خود را انتخاب و پرداخت را انجام دهید.

در سایت 20 پیمنت پرداخت‌ها به صورت آنلاین و توسط کارت‌های شتاب انجام خواهد شد در نتیجه شما می‌توانید با تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب خرید خود را از طریق سایت 20 پیمنت، ارائه کننده پرداخت‌های بین المللی ارزی نوین انجام داده و سپس اطلاعات حساب کاربری خود را در سامانه سایت وارد نمایید.

پس از پرداخت هزینه آزمون به ریال توسط شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن روند پرداخت هزینه آزمون CFA به صورت ارزی توسط حساب‌های بین المللی 20 پیمنت انجام خواهد شد. در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید درخواست خود را در سایت 20 پیمنت ثبت کرده و از خدمات مالی و ارزی بین المللی ما استفاده نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد