درآمد ارزی و روش های نقد کردن درآمد ارزی

درآمد ارزی و روش های نقد کردن درآمد ارزی

توسط : تیم محتوا ارزی
7,520

درآمد ارزی یا درامد دلاری با توجه به این که قیمت ارز روز به روز بیشتر می شود، می تواند روشی خوب برای درآمدزایی باشد تا بتوان خود را با گرانی های جامعه ی ما وفق داد. درآمد ارزی اینترنتی در هر جای دنیا امکان پذیر است فقط باید به نحوی بتوان از سایت کسب درآمد دلار استفاده کرد. سایت های زیادی در این زمینه وجود دارند که کاربران از سراسر دنیا با آن ها کار می کنند و درآمد خوبی می توانند داشته باشند. دورکاری شرایط کسب درآمد ارزی را هم راحت کرده است و به راحتی می توان با یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت این فعالیت ها را به خوبی انجام داد.

کسب درآمد ارزی از سایت ENVATO

یکی از سایت های مطرحی که در زمینه ی ویدئو، طراحی و گرافیک سایت، صوت و ... فعالیت دارد، سایت ENVATO است. کسانی که در این زمینه مهارت دارند می توانند به عنوان دورکار پروژه های خود را در سایت قرار دهند و به وسیله ی آن ها کسب درآمد کنند. در این سایت ها بین تولید کننده خدمات دیجیتال و مصرف کننده ها ارتباط برقرار می شود و پلی است برای رفع نیاز آن ها و کسب درآمد ارزی.

محصولاتی که برای این سایت ارسال می کنید، بررسی و در صورت تایید قیمتی برای آن در نظر می گیرد و محصول شما را به فروش می رساند. ThemeForest و کدکنیون (CodeCanyon) نیز با کمی تفاوت به همین صورت کار می کنند. نقد کردن درآمد ارزی که از این کسب و کارها کسب می شود به کمک پی پال و سوئیفت انجام می شود.

چگونه درآمد ارزی داشته باشیم

سایت Freelancer.com و درامد ارزی

سایت فری لنسر به صورت آنلاین کار می کند. روش کار بدین صورت است که کارفرمایان عناوین شغلی مورد نیاز خود را در بخش کارفرمایان اعلام می کنند و فری لنسرها که در این سایت عضو شده اند بسته به توانمندی و علاقه ی خود می تواند روی پروژه های مختلف کار کند. همچنین قیمت کار را با کارفرما به توافق برسند. پس از انجام کار، کارفرما هزینه را پرداخت می کند و کار را تحویل می گیرد. هزینه پرداختی با کسر سهم شرکت، به حساب کاربری شما وارد شده و می توانید درآمد ارزی خود را به روش های مختلف برداشت کنید. این شرکت از سال 2009 تا الان کار می کند و در استرالیا بنیان گذاری شده است.

کسب درآمد ارزی از تبلیغات کلیکی

کسب درآمد ارزی از طریق تبلیغات کلیکی

یکی از روش های ساده برای کسب درآمد ارزی، سایت های تبلیغات کلیکی است. در این سایت ها شما بر روی تبلیغاتی که دیگران ثبت کرده اند کلیک کرده و از این طریق می توانید درآمد ارزی داشته باشید. بسته به سایت، برای هر کلیک یک تا چند سنت درآمد دارید. این مقدار زیاد نیست ولی بسته به این که در کشور ما دلار قیمت بالایی دارد و ارزش پول ما کم است، می تواند درآمد مناسبی باشد. سایت های مختلفی هستند که به صورت معتبر در این سایت ها کار می کنند، به عنوان مثال کلیک سنس دارای اعتبار بالایی است و محیطی امن دارد. همچنین سایت های دیگر مانند کلیکرز، استارت کلیکز، cliquebook، optimalbux و ... در این زمینه کار می کنند. از این رو می توانید به راحتی از آن ها کسب درآمد کنید. مزیت سایت های کلیکی این است که نیاز به تخصص خاصی نخواهید داشت و هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

استفاده از شبکه های اجتماعی ویدیویی برای کسب درآمد ارزی

با توجه به این که شبکه های اجتماعی می تواند شما را به شرکت های کسب درآمد ارزی و سایت کسب درآمد دلار متصل کند، گزینه های مناسبی برای افرادی است که به این کار علاقه دارند؛ اما در این موارد باید بسیار محتاطانه عمل کنید و عضو کانال یا گروه هایی شوید که اعتبار لازم را دارند. شبکه های اجتماعی ویدیویی مانند یوتیوب، تویتر، اینستاگرام و... می توانند درآمد ارزی خوبی را برای شما به همراه داشته باشند. در این شبکه ها می توانید پروفایل اختصاصی راه اندازی کنید و از مهارت های خود ویدئویی کوچک به زبان انگلیسی و فارسی قرار دهید. با اشتراک گذاری این ویدیو ها و ثبت ایمیل یا شماره تلفن، افرادی که علاقه مند به یادگیری مهارت های شما هستند را جذب خود کنید و از این طریق درآمد زایی داشته باشید. البته باید مهارت هایی که دارید قابل ارائه به صورت دورکاری باشند. به عنوان مثال اگر تولید کننده محتوا هستید یا مقاله های علمی و هنری دارید از این طریق می توانید آن را در کل دنیا به فروش برسانید.

علاوه بر این می توان با افزایش ممبر در این شبکه ها، تبلیغات دیگری را هم در صفحه خود قرار داد و کسب درآمد داشت.

روش های نقد کردن درآمد ارزی

نقد کردن درآمد ارزی پی پال به ریال

حال ممکن است درآمد ارزی داشته باشید و از روش های مختلف برای این کار استفاده ببرید، مسئله ای که باید به آن واقف باشید، نقد کردن درآمد ارزی است. البته سایت هایی که به صورت بین المللی کار می کنند، در بخش مدیریت مالی، روش های مختلف نقد کردن درآمد شما را نیز فراهم می کنند.

روش های مختلفی مانند سوئیفت، پی پال، وسترن یونیون، مانی گرام، وب مانی و ... وجود دارند که از طریق آن ها می توانید پول خود را به ریال دریافت کنید. در این روش ها هر کدام به نحوی می توانید کار کنید.

فرم ثبت سفارش نقد کردن درآمد ارزی

معمولاً در سایت های کسب درآمد ارزی چندین روش وجود دارد که می توانید از هر کدام که دوست داشتید برای برداشت وجه استفاده کنید. نقد کردن پول با روش هایی مانند پی پال و وسترن یونیون در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و می توانید به راحتی از آن ها بهره ببرید.

البته مشکلات تحریم در برخی از روش های پرداخت ارزی ایران مشکل ایجاد کرده است ولی واسطه هایی به عنوان صرافی آنلاین می توانند این کار را برای شما انجام دهند و از این طریق درآمدتان را به کارت بانکی عضو شتاب تان واریز کنند.

بهتر است قبل از کسب درآمد ارزی، در این سایت ها اکانت خود را بسازید تا برای دریافت وجه از طریق آن ها اقدام کنید.

مجموعه بیست پیمنت درآمد ارزی کسب شده از سایت های معتبر خارجی را نقد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقد کردن دلار پی پال در سایت 20 پیمنت عضو شوید و با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید. مایه افتخار ماست که بتوانیم به هموطنان عزیز  خدمات ارزی ارائه دهیم.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
2 سال قبل

سلام ایا برای دریافت درامد از طریق پی پال باید حساب پی پال خرید

avatar

سلام و عرض ادب ، یا باید حساب پی پال داشته باشید و یا از حساب پی پال دیگران استفاده نمائید. ما خدمات نقد کردن درامد ارزی حاصل از کار فریلنسری را داریم. باتشکر