مستر کارت هدیه و خدمات پرداخت ارزی

مستر کارت هدیه و خدمات پرداخت ارزی

توسط : تیم محتوا مسترکارت
5,303

پشتیبانی قوی  و امکان صدور آنی مستر کارت هدیه، مستر کارت گیفت، و خرید مستر کارت هدیه فیزیکی، که با  قابلیت  آسان در  انواع پرداخت های اینترنتی،  امکان خرید از دستگاه پوز فروشگاهی در خارج از کشور، پرداخت هزینه وقت سفارت،  پرداخت هزینه آزمون های بین المللی، پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس ها، رزرو پرواز های خارجی  و پرداخت هزینه چاپ مقاله، و... طراحی شده و در دسترس متقاضیان قرار می گیرد، آسانی و سهولت در پرداخت های ارزی را ممکن می سازد. صدور انواع کارت های ارزی: مستر کارت گیفت، مستر کارت هدیه فیزیکی و .... تنها بخشی  از خدمات گسترده ای است که به طور کاملا حرفه ای و با  امنیت  کامل، پیش روی شما خواهیم گذاشت.  با سالها  تجربه در عرصه  پرداخت های ارزی و بین المللی و با پشتوانه قوی، جهت تسهیل در پرداخت های ارزی،  خود را  موظف می دانیم، ارائه  خدمات کاملا بروز را برای رضایت صد در صدی متقاضیان در دستور کار خود قرار دهیم.

خرید مستر کارت هدیه فیزیکی و مستر کارت گیفت:

مستر کارت های هدیه در دو نوع فیزیکی و مجازی  در دنیای پرداخت اینترنتی برای سهولت در روند  خرید و فروش بین المللی، اینترنتی  و توسعه روند تجاری نقش موثری ایفا می کنند.

پرداخت ارزی با مستر کارت هدیه فیزیکی

مستر کارت های مجازی فقط یک بار در زمان صدور کارت شارژ می شوند و امکان شارژ مجدد ندارند، بنابراین برای  خرید های اینترنتی و پرداخت های آنلاین که نیازی به وجود فیزیکی کارت نیست کاربرد فراوانی دارند. البته بهتر است بدانیم که برای پرداخت های افلاین و یا پرداخت هایی از نوع آبونمان کاربردی ندارند.  در واقع با خرید مستر کارت مجازی، خریدار  فقط به  اطلاعات روی کارت که شامل شماره کارت، رمز ccv،  و رمز دوم  می باشد دسترسی خواهد داشت تا در پرداخت اینترنتی  از این اطلاعات استفاده کند.

مستر کارت فیزیکی قادر است علاوه بر قابلیت پرداخت های اینترنتی، به صورت فیزیکی نیز با شما همراه باشد. تا دیگر دغدغه  حمل پول نقد در مسافرت را نداشته باشید.  با خرید مستر کارت فیزیکی قادر خواهید بود از اعتبار یکساله  کارت استفاده بهینه کنید. در واقع از تاریخ صدور به مدت یک سال دارای اعتبار است. و متقاضی حق انتخاب موجودی  از 50 تا 1000 دلار را روی کارت دارد.  آگاه باشید، مستر کارت هدیه فیزیکی که بالای 250 دلار موجودی داشته باشد جهت  حفظ موارد امنیتی و عدم سوء استفاده از کارت، هر 24 ساعت فریز می شود. با خرید مستر کارت هدیه فیزیکی  سهولت و راحتی در انواع پرداخت های آنلاین، امکان پرداخت های آبونمان، ثبت نام ازمون، خرید کالا به صورت آنلاین از سایت های خارجی، رزرو هتل و هر نوع پرداخت اینترنتی، با صرف حداقل هزینه تجربه خواهید کرد. مستر کارت گیفت با پایه ارزی دلار آمریکا، داری پنل بانکی است و امکان مشاهده گردش و صورت حساب در آن وجود دارد. در صورتی که پرداخت با دستگاه پوز و یا پرداخت آنلاین ارزی به صورت  پرداخت دلاری انجام شود کارمزدی به آن تعلق خواهد گرفت ولی چنانچه پرداخت به صورت غیر دلاری باشد. می توانید از امکانات  محاسبه گر مستر کارت  برای محاسبه نرخ برابری ارز استفاده کنید. در ضمن برای خرید مستر کارت هدیه کافیست وارد سایت شده در خواست خود را ثبت کنید تا طی چند مرحله ساده سفارش شما با مبلغ انتخابی از طرف شما ثبت شود.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد