افتتاح حساب اسکریل وریفای شده (verify skrill)

افتتاح حساب اسکریل وریفای شده (verify skrill)

توسط : تیم محتوا
12,258

اسکریل یکی از سیستم های پرداخت آنلاین است (نام پیشین آن moneybookers بوده و از سال 2001 در کشور انگلستان به ثبت رسیده است) و از سال 2011 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نموده است. SKRILL مجوز های لازم انجام امور مالی مختلف را به طور مستقیم از اداره مالی اتحادیه اروپا دریافت کرده است.

امروزه انتقالات مالی با استفاده از اینترنت با کارمزد بسیار کمتر و سرعت بالاتری نسبت به پرداخت های بانکی صورت می پذیرد.

SKRILL چیست؟

در ساده ترین تعریف باید گفت که اسکریل یک کیف پول دیجیتالی است و امکان دریافت و انتقال وجه را به صورت آنلاین با امنیتی بسیار بالا فراهم می سازد. اسکریل یکی از رقبای اصلی پی پال است و می توان گفت تا حدودی شبیه نحوه انجام امور مالی و حساب پی پال است. Skrill در سال های اخیر نسبت به اجرای کمپین های تبلیغاتی گسترده ای به منظور جذب مشتری جدید اقدام نموده و هرروز تعداد مشتریان این شرکت افزایش می یابد، این کمپانی در حال حاضر حدود دارای 36 میلیون مشتری است.

اسکریل با پشتیبانی از 40 ارز مختلف کاربردهایی همچون خرید آنلاین، انتقال وجه به دیگران از طریق ایمیل با کارت اعتباری یا حساب بانکی، جمع آوری سرمایه از طریق ایمیل را ارائه می دهند.

خدمات سیستم پرداخت Skrill

1. خدمات VIP اسکریل

بهره مندی از مزایای VIP از جمله تضمین 100% امنیت اعتبارات، مدیریت حساب شخصی، امکان افزایش موجودی و برداشت بدون کارمزد، دریافت امتیاز به ازای انجام هر تراکنش که سبب دریافت پیشنهادات ویژه (مثلا دریافت جوایز نقدی) ویژه مشتریانی است که بیش از 2000 یورو در ماه انتقال می دهند.

2. مستر کارت پیش پرداخت اسکریل

می توان از مستر کارت پیش پرداخت اسکریل به عنوان نوعی برگ برنده نگاه کرد. این مستر کارت امکان بهره مندی از  تخفیف هایی از جمله بازگرداندن 30%  از وجه پرداختی با خرید از برخی برند های شناخته شده، فراهم می کند، همچنین امکان حذف کارمزد ماهانه یا هزینه های متفرقه مربوط به استفاده از کارت در خارج از کشور فراهم می گردد.

3. خدمات مشتریان

پشتیبانان اسکریل به 12 زبان صحبت می کنند و مشتریان از کشورهای مختلف و با زبان های مختلف می توانند به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته (از طریق فکس، ایمیل، تلفن و پست) راهنمایی دریافت کنند.

مزایا و معایب استفاده از حساب اسکریل

پردازش سریع تراکنش ها، امنیت اعتبارات و تراکنش ها، ثبت نام و ساخت کیف پول دیجیتال به منظور ارسال و دریافت پول به صورت رایگان، اجرای دستورات به صورت لحظه ای (نیاز نیست برای انجام انتقال اعتبار شما انجام شود، منتظر بمانید) از جمله مزایای اسکریل است. از دیگر مزایای آن می توان به عدم پرداخت هزینه و کارمزد برای برداشت از حساب خود و انتقال پول در لحظه از حساب مبدا به حساب مقصد.

 اما معایب استفاده از اسکریل شامل کسر هزینه پنهان در زمان تبدیل یک ارز به ارز دیگر (در برخی موارد)، بسته شدن برخی حساب ها به دلیل انتقال  مقدار زیادی پول از طریق اسکریل می باشد.

حساب های اسکریل به دو دسته کلی حقیقی و حقوقی دسته بندی شده است. در افتتاح حساب حقوقی نیازمند ثبت مدارک شرکتی رسمی هستید و تقریباً برای کاربران ایرانی مصرفی ندارد. Skrill اهراز هویت دارد و برای انتقالات بالای ارزی وریفای کردن حساب ضروری است.

دانلود نرم افزار موبایل حساب اسکریل وریفای شده

افتتاح حساب در اسکریل (Skrill)

به منظور استفاده از امکانات سایت ضروری است تا یک حساب کاربری ایجاد کنید و به منظور استفاده از تمامی مزیت هایی که سایت در اختیار شما قرار می دهد حساب خود را Verify (تایید هویت) کنید.

1)  پس از ورود به سایت اسکریل  می توانید گزینه  REGISTER یا OPEN A FREE ACCOUNT را انتخاب کنید.

2)  پس از هدایت به صفحه بعدی آدرس ایمیل، پسورد و تأیید دوباره پسورد را وارد نموده و بر روی NEXT کلیک کنید.

3) در این صفحه اطلاعات شخصی خود را شامل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد وارد کنید. در نظر داشته باشید که برای ارتباط با سایت، بخش پشتیبانی و دریافت تأییدیه تراکنش های صورت گرفته تاریخ تولد از شما درخواست می گردد.

4) در این صفحه  محل سکونت خود و نوع ارز را مشخص می نمایید.

5) ثبت اطلاعات آدرس محل سکونت و شهری که در آن زندگی می کنید و کلیک بر روی Next.

6) در این مرحله  پس از درج شماره تلفن همراه به صفحه کاربری خود در اسکریل هدایت می شوید. فراموش نکنید که قابلیت Two-Factor Authentication را فعال نمایید زیرا قابلیت این امکان را فراهم می نماید تا برای هر بار وارد شدن به حساب کاربری خود پیامکی برای گوشی شما ارسال گردیده که تنها با تایید آن می توانید وارد حساب کاربری خود شده و بدین ترتیب با بالارفتن امینت حساب از ورود افراد ناشناس به حساب کاربری جلوگیری می کند.

وریفای کردن حساب اسکریل

هدف اصلی از وریفای کردن حساب تأیید هویت شما برای انجام مبادلات، ارسال و دریافت وجه است. بدین منظور با ورود به صفحه حساب کاربری خود و کلیک بر روی گزینه verify your identity now مراحل تایید هویت را آغاز نمایید.

مدارک مورد نیاز برای وریفای کردن حساب اسکریل (verify skrill)

آپلود یا پست مدارک زیر :

1. کپی رنگی (اسکن) از مدرک شناسایی رسمی و معتبر (پاسپورت، کارت شناسایی ملی ( پشت و رو ) یا گواهینامه رانندگی)
2. مدرکی از آدرس ثبت شده (مانند تأییدیه بانک شامل نام و آدرس ثبت شده شما در حساب کاربری یا قبوض آب و برق و گاز در سه ماه اخیر)

برای اضافه کردن مستر کارت خود به حساب کاربری اضافه تنها کافیست روی گزینه Cards and Bank Accounts کلیک کنید و سپس در قسمت پایین صفحه گزینه Add Credit or Debit Card را انتخاب نموده، سپس مشخصات کارت اعتباری را وارد نمایید و پس از آن می توانید از خدمات پشتیبانی کارت ها بهره مند گردید.

دانلود اپ اندروید اسکریل

دانلود اپ ios اسکریل

در صورت نیاز جهت خرید اکانت اسکریل یا شارژ حساب اسکریل با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
3 سال قبل

سلام من حساب اسکریل دارم و مدت زیادی هم استفاده کردم خودم این حساب رو باز کردم و حساب تایید شده است اما مدتی است که برای استفاده از این حساب مشکل دارم درخواست پین ۲ را می کند ندارم حساب من محدود شده است چون اطلاع نداشتم با وی پی ان از یک ای پی استفاده نکردم آیا شما می توانید این حساب را مجدد فعال کنید من ثبت نام کنم درسایت و پاسپورت برایتان ارسال کنم فکر میکنم حساب جدید به نام من باز نمی شود مشخصات من در اسکریل ثبت شده است اگر هم میتونید حساب جدید اسکریل برام باز کنید ایا حساب نتلر هم باز میکنید یا نه متشکرم

avatar

سلام و عرض ادب ، در مورد افتتاح حساب اسکریل فعلا خدمات اسکریل به صورت عمومی نداریم و بیشتر برای کار های مجموعه خودمان استفاده میکنیم. ولی می توانید در سایت عضو شوید و از قسمت پشتیبانی تیکت بزنید تا کارشناسان مربوطه بررسی کنند و نتیجه به شما اعلام کنند. یا با شماره های ما تماس حاصل نمایید. باتشکر

avatar
3 سال قبل

سلام ضمن تشکر بابت اموزش یه سوال داشتم . در حال حاظر اسکریل به ایران سرویس نمیده پس چطور برای تایید حساب ممکنه کارت ملی رو قبول کنه؟!

avatar

با سلام و عرض ادب متاسفانه در حال حاضر مراحل وریفای کردن حساب اسکریل بسیار دشوار شده است و امکان ارائه حدمات به ایرانی ها وجود ندارد. به همین دلیل خدمات اسکریل از سوی ما ارائه نمی شود. با تشکر