خرید بلیط کشتی های تفریحی کروز

خرید بلیط کشتی های تفریحی کروز

توسط : تیم محتوا مسافرتی تفریحی
16,917

نحوه خرید آنلاین بلیط کشتی های کروز (Crouse ‎Ship Ticket)

در سفرهای دریایی با کشتی های تفریحی (کروز) که معمولاً بین 7 روز تا 1 ماه طول می کشد، شما فرصت پیدا می‌کنید تا در یک هتل پنج ستاره متحرک و با تمامی امکانات رفاهی (سوئیت، برنامه های زنده و اجرای موسیقی، سینما، سالن تئاتر، رستوران های مجلل، محیط های تفریحی، استخر روباز و دهکده آبی، محوطه های ورزشی و ...) سفر کنید. در این نوع سفر به راحتی و بدون دغدغه از جابه‌جایی‌های مکرر با هواپیما و یا قطار می توانید از شهرهای ساحلی و توریستی مختلفی دیدن کنید. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص نحوه رزرو کشتی های کروز توضیحاتی را ارائه دهیم.

خرید بلیط از سایت Cruise direct

این سایت یکی از محبوب ترین سایت های تخصصی رزرو کشتی های لوکس برای مسافرت است که با در اختیار قرار دادن گزینه های گوناگون انتخاب شما را در روند این کار آسان تر میکند.

کافیست در گوشه سمت چپ سایت اطلاعات مربوط به مقصد، زمان و مسیر را انتخاب نمایید. بعداز کلیک بر گزینه سرچ گزینه های ممکن به همراه اطلاعات از جمله نوع کشتی، امتیاز دهی مسافران، هزینه، مسیر و ... ارائه می شود.

خرید بلیط کشتی های تفریحی

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Cruise critic

یکی دیگر از سایت های پرمخاطب برای رزرو آنلاین کروز Cruise critic است. در صفحه اول این سایت می توانید به تفکیک بر اساس مقصد و زمان، نوع کشتی، مقصد و ...  کروز شیپ خود را انتخاب نمایید.

رزرو کشتی کروز برای مسافرت دریایی

رزرو آنلاین کشتی از سایت Royal Caribbean

در صفحه نخست این سایت که به صورت تخصصی در خصوص رزرو آنلاین کشتی تفریحی فعالیت دارد می توانید با وارد کردن مقصد و مبدا و زمان کشتی مورد نظر را انتخاب نمایید.

رزرو و خرید بلیط کشتی کروز - بیست پیمنت

دیگر سایت های معروف و پرمخاطب عبارتند از:

Cruise direct

All cruises from Turkey

برخی آژانس های مسافرتی نیز در کنار ارائه دیگر خدمات، امکان خرید آنلاین بلیط کشتی های کروز را فراهم نموده اند.

Expedia

Travelocity

    Orbitz

در سایت های معرفی شده الگوی تقریباً مشابهی در خصوص خرید بلیط کشتی (تاریخ، مبدأ و مقصد، مسیر حرکت کشتی و ...) وجود دارد و با انتخاب هر یک از گزینه ها، پیشنهادات مختلفی به همراه هزینه ها نمایش داده می شود. بر اساس شرایط یکی از آنها را انتخاب نمایید.

اطلاعاتی در خصوص تعداد مسافر، سن مسافران، محل اقامت و آدرس ایمیل درخواست می گردد. انتخاب اتاق و خدمات مورد نیاز در طول سفر و در پایان قیمت نهایی و در آخر هم اطلاعات کارت اعتباری جهت پرداخت و اتمام روند رزرو کشتی دیگر مراحلی است که برای رزرو کشتی تفریحی باید انجام دهید.

در نظر داشته باشید در سفر با کشتی های بین المللی کروز، نوع ویزا (یکبار ورود یا چندبار ورود (Multi)) اهمیت بالایی دارد. در صورتی که ویزای شما ویزای شینگن یکبار ورود باشد، در برگشت به حوزه شینگن، مانع ورود شما به آبهای حوزه شینگن می شوند. بنابراین توصیه می شود پیش از اقدام به خرید بلیط و پرداخت هزینه، مواردی از این دست را حتماً بررسی نمایید.

روش های پرداخت هزینه رزرو بلیط کشتی تفریحی کروز در ایران

1. خرید ویزا کارت یا مستر کارت و پرداخت مبالغ توسط خود شما

2. با استفاده از خدمات پرداخت سایت بیست پیمنت از طریق منوی خدمات به بخش رزرو و خرید بلیط کشتی تفریحی کروز مراجعه نمائید.

تیم تخصصی 20payment  آماده ارائه خدمات به منظور رزرو کشتی کروز از تمامی سایت های معرفی شده می باشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد