پرداخت های اینترنتی با پی پل

پرداخت های اینترنتی با پی پل

پی پال چیست؟

پی پل یا پی پال (Paypal) یک سرویس مالی برای انتقال وجه الکترونیکی و خریدهای آنلاین است. پی پل به مردم جهان این امکان را میدهد تا بدون رویت کارت اعتباری یا مشخصات بانکی یکدیگر نسبت به ارسال پول اقدام نمایند.

شارژ حساب paypal

پرداخت با پی پال

از طریق اکانت پی پال وریفای شده امکان پرداخت های ارزی از جمله : خرید کالا از خارج ، خرید سرور و لایسنس نرم افزار، پرداخت هزینه های چاپ مقاله و شرکت در کنفرانس‌ها بین المللی، کسب درآمد ارزی از سایتهای خارجی، ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی و سایر خدمات پرداخت و انتقال پول برای اقوام و دوستان را با سرعت و امنیت به انجام برسانید. جهت استفاده از حساب پی پال حتما باید با قوانین آن آشنایی لازم را داشته باشید. برای پرداخت با پی پال می توانید از خدمات ما استفاده نمائید.

خرید با PayPal

پرداخت Paypal

پرداخت با پی پال یکی از خدمات مجموعه ما می باشد. به این صورت که اگر شما فاکتوری جهت پرداخت دارید و یا سایت مد نظرتان جهت پرداخت وجه درگاه پی پال داشته باشد. مشخصات مورد نیاز را در فرم پرداخت paypal پر میکنید تا پرداخت شما در اسرع وقت انجام شود. در تمام موارد مربوط به پی پال توجه به این نکته ضروری است که هیچ نام و نشانی از ایران در پرداخت های شما نباید وجود داشته باشد. زیرا در این صورت پرداخت شما انجام نخواهد شد و در صورت وجود اطلاعاتی از ایران اکانت پی پل لیمیت می شود.

افتتاح حساب پی پل

افتتاح حساب پی پل وریفای همراه با مدارک

ساختن حساب paypal به خودی خود کاری بسیار ساده ی است و شما می توانید این کار را خودتان هم انجام دهید اما نگهداری حساب پی پال در ایران بسیار مشکل است و بایستی برای کار با پی پل به قوانین آن آشنا باشید. اگر به هر دلیلی تمایل به داشتن حساب پی پل و ساخت اکانت پی پال دارید سایت 20پیمنت میتواند یک حساب وریفای شده پی پل برای شما باز کرده و در اختیار شما قرار دهد. پیشنهاد ما این است که در صورتی که شما استفاده دائم از حساب پی پال ندارید اقدام به افتتاح حساب پی پال نکنید و سفارش های خود را به عنوان پرداخت با پی پال به گروه بیست پیمنت بسپارید تا در سریعترین زمان و با کمترین کارمزد برای شما انجام شود.

مدت زمان افتتاح حساب پی پال در ایران چقدر است؟

ما سعی می کنیم حساب ها را در کمتر از ۴۸ ساعت آماده کرده و تحویل دهیم ولی نهایت زمان آن ۴ روز کاری می باشد.

حواله ارزی با پی پال

حواله ارزی با پی پال

دو مورد از رایج ترین راه های انتقال پول یا همان حواله ارزی عبارتند از : حواله بین بانکی (سوئیفت) و وسترن یونیون . هر دوی این روش ها امنیت بسیاری دارند اما مدت زمان انجام حواله بین بانکی معمولا بین 2 روز تا 1 هفته است که در مواردی این مدت زمان طولانی به حساب می آید. از طرفی حواله بانکی مشکلاتی دارد که میتوان به عدم دریافت پول توسط گیرنده به علت مشکلات بانکی اشاره کرد.

انتقال پول از طریق حواله وسترن یونیون سرعت خوبی دارد اما هزینه انجام این نوع حواله برای مبالغ پایین زیاد است. این نوع حواله توسط فرد در شعب موجود وسترن یونیون قابل دریافت است که بررسی این مورد خود نیازمند مقاله ای جداگانه است.

مزیت انتقال وجه با پی پال در مقایسه با این دو روش بسیار بالاست. به این صورت که اگر حساب گیرنده محدودیتی نداشته باشد بلا فاصله مبلغ ارسالی را میتواند دریافت کند. هزینه انتقال پول هم توسط پی پال حدود 4.5 درصد است که این مبلغ میتواند با توجه به حساب گیرنده کاهش یابد.

اما حساب پی پال بعضا دارای محدودیت هایی است که انتقال بدون قید و شرط پول جلوگیری میکند که بایستی برای این موارد قوانین داخلی پی پال را به طور کامل مطالعه کرد.

امنیت پی پال :

در بین سیستم های انتقال پول، پی پال یکی از امن ترین روشهاست. به صورتی که اگر شما وجهی را از طریق پی پال انتقال دهید و از گیرنده وجه خدماتی که مد نظرتان بوده دریافت نکرده باشید با پیگیری میتوانید وجه خود را پس بگیرید. برای مثال اگر شما کالایی را از سایتی خرید کرده باشید که فروشنده کالا را برای شما ارسال نکرده باشد شما میتوانید شکایتی را نزد پی پال پر کنید. پس از طرح شکایت پی پال به فروشنده اطلاع میدهد و برای ایشان مهلتی را برای پاسخگویی قرار میدهد در صورتی که فروشنده پاسخی ندهد و یا پاسخ قانع کننده ای نداشته باشد پی پال به عنوان قاضی وارد شده و رای را به نفع شما میدهد و پس از آن وجه پرداختی شما عودت داده خواهد شد.