چرا ارزش سهام شرکت پی پال در سال 2018 به میزان 14 درصد افزایش یافت

چرا ارزش سهام شرکت پی پال در سال 2018 به میزان 14 درصد افزایش یافت

توسط : تیم محتوا پی پل
2,149

ارائه دهندگان خدمات پرداخت دیجیتال پی پال با قدرت تمام کسب و کار خود را پیش بردند ،که موجب کسب سود بسیاری برای سهامداران شد.

آنچه که برای پی پال اتفاق افتاد

امسال سال بسیار پر مشغله ای برای شرکت پی پال بود. این شرکت به ارائه ی گزارش های قوی عملیاتی ادامه داد،چندین خرید برای خود بدست آورد وهمچنان به شکل مشارکتی برای گسترش برند خود در سراسر جهان تلاش کرد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی S & P Global Market Intelligence،سهام در بازار بورس، در انتهای سال گذشته،افزایش یافت، اما رشد پایدار درآمد و دستاورد هاحدود 14.2 درصد در سال گذشته رشد داشته است.

طی سه ماهه ی اول سال 2018، پی پال درآمد سالیانه ی خود را با 20 درصد افزایش،به 11.2 میلیارد دلار رسانید ، درحالی که در سال 2017 این درآمد حدود9.35 میلیارد دلار بود.رشد درآمد عملیاتی این شرکت ، نسبت به سال قبل ،24.3 درصد افزایش داشت.لازم به ذکر است که این نتایج، با افزایش حجم کل پرداخت ها،حساب های جدید مشتری ها و مشارکت مشتری ها نیز تحریک شده و افزایش یافته است.

این نتایج مدیریت منابعی را نشان می دهد که طی سال ها با استفاده از ایجاد مشارکت با بانک ها،شرکت های کارت های اعتباری و دیگر ارائه دهندگان کیف پول دیجیتال ساخته شده است تا گزینه های پرداخت بیشتری را برای مشتریان در فرآیند پرداخت فراهم کند.در حال حاضر پی پال موقعیتی را با عنوان شریک شدن با خرده فروشان برای مشتریان ایجاد کرده است.به عنوان مثال، Walmart به تازکی با پی پال قراردادی را امضا کرده است که براین اساس بتواند خدمات پرداختی را در تمام فروشگاه های خرده فروشی در اختیار مشتریان قرار دهد.

وحالا به نظر می رسد که دراین نقطه هیچ چیز نمی تواند مانع پی پال شود.این شرکت هنوز هم خود را در موقعیت حمله قرار داده است، که نشان دهنده ی این است که مدیریتی که در سال گذشته ایجاد کرده و بهبود داده است می تواند بازار مورد نظر و در دسترس پی پال را گسترش دهد.قابل توجه ترین کار شرکت پی پال خرید iZettle با قیمت 2.2 میلیارد دلار بوده است. 

iZettle محدوده ای از 11 بازار بین المللی است که شامل کشورهای آمریکای لاتین می شود و این خرید به منزله ی رشد چشم گیری برای شرکت پی پال می باشد.

تحلیلگران انتظار دارند که در پنج سال آینده، شرکت پی پال سالانه حدود 20 درصد رشد داشته باشد، چرا که این میزان با رشد اخیر شرکت کاملا سازگار می باشد. بر اساس پیش بینی درآمد که تخمین میزند درآمد سی برابر شود،اینطور به نظر می آید که سهام ارزان نمی باشد. با توجه به فرصت های پیش رو و درآمد حاصله ی شرکت پی پال، هیچ کس نباید از خرید سهام این شرکت بترسد.چرا که سهام این شرکت کاملا مطمئن می باشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد