نتایج جستجو
گیفت کارت بازی Free Fire
مقالات
توسط : تیم محتوا

می توانید برای بازی، گیفت کارت فری فایر را خریداری کنید و پول مجازی دریافت کنید. به دلیل تحریم ها علیه ایران، برای خرید این گیفت کارت، به صورت مستقیم نمی توانید اقدام کنید و باید از شرکت های واسطه

خرید گیفت کارت Origin
مقالات
توسط : تیم محتوا

همراه دستورالعمل دریافت و بازخرید بلافاصله برای شما ایمیل می شود. طی چند لحظه، اعتبار گیفت کارت Origin و پیش پرداخت کافی برای خرید محتوای درون بازی بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری خواهید داشت.

بهترین گیفت کارت های خرید بازی
مقالات
توسط : تیم محتوا

گیفت کارت های خرید بازی برای گیمرها یکی از چیزهای هیجان انگیزی است که افرادی که عاشق بازی هستند به آن توجه می کنند. بازی‌ ها برای افرادی که گیم ‌هایی مانند PC Gamers آنلاین را دوست دارند و بازی می‌ کنند بسیار سرگرم‌ کننده است و آنها را از شلوغی روزمره زندگی رهایی می ‌بخشد.

بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی
مقالات
توسط : تیم محتوا

بهترین گیفت کارت برای خرید وجود دارد که می تواند در سطح بین المللی استفاده شود. این کارت های هدیه بین المللی توسط موسسات مالی، بازرگانان و شرکت های بزرگ کارت اعتباری استفاده می شود.

معرفی گیفت کارت EA
مقالات
توسط : تیم محتوا

می‌توانید گیفت کارت EA را به کسی هدیه دهید تا بتواند آنچه را که می‌خواهد بخرد، یا از آن برای اضافه کردن وجوه به کیف پول EA خود استفاده کنید که آنها بسته به محل زندگی شما در مقادیر مختلف در دسترس هستند.

خرید گیفت کارت ایکس باکس
مقالات
توسط : تیم محتوا

کارت هدیه Xbox را می توان برای خرید هزاران بازی، برنامه، فیلم و برنامه تلویزیونی استفاده کرد. حتی اگر کنسول ایکس‌باکس ندارید، اعتبار گیفت کارت ایکس ‌باکس را می‌توان به صورت آنلاین در فروشگاه مایکروسافت

گیفت کارت آمریکن اکسپرس
مقالات
توسط : تیم محتوا

گیفت کارت آمریکن اکسپرس ، یکی از کارت هدیه های معتبر در سطح جهانی است که به راحتی می توانید در هر جای دنیا که آمریکن اکسپرس پذیرفته می شود، از آن استفاده کنید. این کارت های هدیه که در قیمت های 50، 100 و 200 دلاری موجود است

انواع گیفت کارت پلی استیشن
مقالات
توسط : تیم محتوا

انواع گیفت کارت پلی استیشن معمولاً در سه فرمت مختلف در دسترس هستند. کارت‌های هدیه فروشگاه پلی‌استیشن، عضویت‌های PS Plus و اشتراک‌های PS Now که می توانید

نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس
مقالات
توسط : تیم محتوا

لازم است که از طریق گیرنده فعال سازی شود. می‌توانید با تماس با فروشنده یا دسترسی به URL ارائه شده و وارد کردن شماره‌های فعال‌سازی صحیح، گیفت کارت اپن باکس خود را فعال کنید.

گیفت کارت iTunes ایتونز
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از کارت های هدیه که دارای اعتبار و ارزش قابل توجهی است، گیفت کارت iTunes است که به حساب مشتری و ایمیل آنها تحویل داده می شود.