نتایج جستجو
مقایسه پی پال و اسکریل
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر می خواهید برای کسب و کار خود یک درگاه پرداخت ایمن و مطمئن داشته باشید، در مقایسه پی پال و اسکریل، باید وقت گذاشته و طیف گسترده ای از راه حل ها را ارزیابی کنید. شما می توانید با تطابق ویژگی های آنها، یک ایده کوتاه در مورد عملکرد هر یک را دریافت کنید

قوانین کار با پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پال

پی‌پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه جابه‌جایی پول و ارز به صورت الکترونیکی فعالیت دارد. برای استفاده از خدمات paypal حتما قوانین کار با پی پال را مطالعه کنید و دانش خودتان در زمینه کار با پی‌پال بالا ببرید.

حساب پی پال چیست؟
مقالات
توسط : تیم پی پل

eBay میلیونها مورد برای فروش دارد، اما تنها راه پرداخت آن یک سیستم پرداخت به نام پی پال است. این سیستم پرداخت به خریداران اجازه می‌دهد تا عملا اشخاص بدون درگیر شدن با بررسی های شخصی، کارت اعتباری یا شماره کارت اعتباری، به فروشندگان پول ارسال کنند. PayPal از یک سیستم ایمن بهره می برد و به طور گسترده پذیرفته شده ‌است.

همه چیز در مورد پی پال PayPal
مقالات
توسط : تیم پی پل

پی پال PayPal یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی فعالیت می‌کند.سامانه پی پال، پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی امکان پذیر می‌کند

روش های ارسال پول با استفاده از پی پال
آموزش
توسط : تیم پی پل

پی پال یک سایت در زمینه انجام امور مالی و بانکی، به‌ صورت آنلاین است که خدمات گسترده‌ای را برای کاربران خود فراهم می‌کند. البته گفتنی است که برخی ازاین خدمات برای کسانی که حساب پی پال ندارند هم قابل‌استفاده است.