نتایج جستجو
بررسی شرایط 8 شهر استرالیا برای زندگی، تحصیل و کار
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

برای تعیین مقصد مهاجرت به استرالیا برای زندگی ، تحصیل و کار ضروری است به سوالات مختلفی از جمله کیفیت دانشگاه ها، تعداد فرصت های شغلی، آب و هوا و کیفیت امکانات شهری، هزینه زندگی، امکانات رفاهی مانند حمل و نقل عمومی، خدمات درمانی، جمعیت ایرانیان ساکن در آن شهر و ... پاسخ داده شود. امروزه استرالیا به عنوان یکی از مقاصد اصلی ایرانیان برای مهاجرت است.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای دانشجویی استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

تحصیل در استرالیا به دلیل دارا بودن دانشگاه‌هایی در سطح جهانی، سیستم آموزش عالی و شرایط ویژه از جمله وجود بسیاری از انواع موسسات متخصص، پذیرش مدارک از استرالیا در سراسر جهان، آموزش خلاقانه و یادگیری، کیفیت تحقیقات علمی، پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی و حق کار حین تحصیل میان علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور بسیار محبوب است.

24 حقیقت جالب برای مهاجران استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

کشور استرالیا بخاطر آمار بالای رفاه و سلامت مردم همواره یکی از مقصدهای کسانیکه قصد مهاجرت دارند می باشد.اگر قصد سفر یا مهاجرت به استرالیا دارید این 24 حقیقت جالب در باره کشور استرالیا بخوانید.

14 گام تا دریافت ویزای مهارتی در استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزای مهارتی استرالیا باید 14 مرحله طی کنید. اولین گام تعیین وقت سفارت استرالیا و پرداخت هزینه وقت سفارت استرالیا می باشد. در این مطلب 14 گام گرفتن ویزای مهارتی استرالیا را توضیح داده ایم.

انواع ویزای استرالیا
مقالات
توسط : تیم خبری

معرفی انواع ویزای استرالیا : ویزای مهارتی، ویزای کلاس 189 - 190 ، ویزای کاری استرالیا ، ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ویزای دانش آموزی ، ویزای توریستی استرالیا، ویزای والدین ، ویزای دانشجویان امیرکبیر و دانشگاه تهران و ویزای همسر و نامزدی استرالیا