نتایج جستجو
حداقل نمره آیلتس برای کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

شرکت در آزمون مهارت زبان انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه های کانادا اجباری است. آیلتس توانایی های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن شما را در مقیاس 1 تا 9 ارزیابی می کند که 9 بالاترین امتیاز است. اما حداقل نمره آیلتس برای کانادا چیست؟

آزمون آیلتس یو کی وی آی  ukvi
مقالات
توسط : تیم محتوا

قبل از رزرو آزمون، مطمئن شوید که با سازمان‌هایی که برای آن درخواست می‌کنید به کدام آزمون نیاز دارید. آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI راهی برای کسانی است که به دنبال مهاجرت و دریافت ویزا هستند.

تحصیل در اروپا بدون آیلتس
مقالات
توسط : تیم محتوا

با تحصیل در اروپا بدون آیلتس، می توانید موقعیت های خوبی را بیابید. اروپا خانه چندین دانشگاه است که دوره ها و برنامه های تحصیلی متعددی را در تقریباً همه رشته های قابل تصور ارائه می دهند! در حین تحصیل در اروپا گزینه های بیشتری خواهید یافت.

آمادگی آزمون آیلتس با کمک ChatGPT
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر دانشجویی هستید که برای آیلتس آماده می‌ شوید، ChatGPT می‌تواند ابزار ارزشمندی برای کمک به بهبود نمره‌تان باشد. آمادگی آیلتس با ChatGPT یک انتخاب عالی برای کسب مهارت های شرکت در آزمون IELTS است.

آزمون رایگان ماک آیلتس چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

این آزمون آزمایشی به شما این فرصت را می دهد تا با استفاده از سوالات واقعی در شرایط امتحان برای آزمون آیلتس خود آماده شوید. آزمون رایگان ماک آیلتس راهی برای درصد موفقیت بالاتر در آزمون اصلی است.

معرفی منابع آمادگی آزمون آیلتس
مقالات
توسط : تیم محتوا

اما این نمی تواند مفید بودن آنها را ثابت کند. از سویی دیگر، روش هایی همچون کانال های یوتیوب و اپلیکیشن های متنوعی وجود دارند که می توان آن ها را به سادگی، همراه خود در هر کجا داشته و از برنامه های آموزشی آنها بهره برد. ما در اینجا به معرفی منابع آمادگی آیلتس می پردازیم.

آزمون زبان انگلیسی آیلتس و هزینه های آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

آزمون زبان انگلیسی آیلتس ، متعلق به شورای بریتانیا، IDP IELTS استرالیا و Cambridge Assessment English است که از سال 1989 راه اندازی شده و در سرتاسر جهان در مراکز آزمون، چه در تاریخ های برنامه ریزی شده

تفاوت میان آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک
مقالات
توسط : تیم محتوا

بسیاری از افرادی که برای آزمون آیلتس خود را آماده می کنند، مطمئن نیستند که کدام یک را انتخاب کنند، برای بسیاری سردرگمی در تفاوت میان آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک وجود دارد. می توان گفت که نکته اصلی بستگی به دلیل انجام آیلتس دارد

تفاوت های آزمون دولینگو و آیلتس
مقالات
توسط : تیم محتوا

Duolingo ، بستر آموزش زبان، با یک قالب آزمون کم هزینه و پردازش سریع است که می توانید در هر جایی که هستید آن را انجام داده و اکنون توانسته است جایگزین بسیار مناسبی برای ارزیابی مهارت زبان باشد. در این جا تفاوت دولینگو با آیلتس را بیان می کنیم.

تافل یا آیلتس، کدام را انتخاب کنیم
مقالات
توسط : تیم محتوا

شاید این سوال برای تمام کسانی که می خواهند در آزمون زبان انگلیسی معتبری شرکت کنند پیش آید که بین آزمون تافل یا آیلتس ، کدام را انتخاب کنیم ؟ و اینکه از میان این دو آزمون کیدامیک آسان تر و معتبر است.