نتایج جستجو
آمادگی آزمون تافل با ChatGPT
مقالات
توسط : تیم محتوا

آیا شما یکی از آن متقاضیان تحصیل در خارج از کشور هستید که در حال حاضر برای امتحانات تافل آماده می شوید؟ برای یک انگلیسی زبان غیر بومی، این روند ممکن است کمی سخت باشد. می توانید برای آمادگی آزمون تافل با ChatGPT اقدام کنید.

افزایش هزینه آزمون تافل اینترنتی و تافل هوم ادیشن 2023
مقالات
توسط : تیم محتوا

به جای 245 دلار، از یکم فوریه 2023، مبلغ 265 دلار را پرداخت کنند. این در حالی است که این افزایش قیمت آزمون تافل شامل کشورهای دیگر همسایه ایران مانند امارات، ترکیه و ارمنستان نیز شده است.

بهترین زمان ثبت نام آزمون تافل
مقالات
توسط : تیم محتوا

ثبت نام، دسترسی به آمادگی آزمون، بررسی تاریخ و مکان آزمون قبل از ثبت نام و موارد دیگر برای شما آسان تر شده است. اکنون، می توانید در این آزمون ثبت نام کنید و در سه مرحله آسان، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل نمایید.

آزمون تافل چیست
مقالات
توسط : تیم محتوا

آزمون تافل TOEFL، آزمونی معتبر است که در سرتاسر جهان، آن را به عنوان یکی از آزمونهای رسمی می شناسند. با کسب نمره قبولی در آزمون تافل، می توان از آن در مهاجرت های تحصیلی و یا شغلی استفاده نمود. این نمره در اغلب دانشگاه های معتبر در تمامی دنیا دارای اعتبار بوده و همین باعث شده است که آزمون تافل از مهم ترین آزمون های زبان در دنیا باشد.

هزینه آزمون تافل
مقالات
توسط : تیم محتوا

هزینه آزمون تافل برای سال 2020 مشخص شده است . برای کسانی که می خواهند در این آزمون شرکت نمایند، به اطلاع می رساند که این هزینه مطابق با قوانین سازمان برگزارکننده تافل، همانند دوره های قبل تعیین می گردد. لازم به ذکر است که ثبت نام در آزمون تافل 2020، تماما به صورت اینترنتی انجام می شود

منابع آزمون تافل Toefl
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این مقاله به معرفی منابع آزمون تافل Toefl می پردازیم. از جمله مهارت هایی که برای آزمون تافل نیاز است می توان به مهارت شنیداری Listening، مهارت گفتاری Speaking، مهارت نوشتن Writing و مهارت خواندن Reading اشاره نمود. این آزمون معتبر دارای اعتبار جهانی بوده و در سطحی بین المللی برگزار می شود.

راهنمای جامع آزمون تافل
مقالات
توسط : تیم دانشگاهی

آزمون تافل به عنوان یکی از برجسته ترین آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی در ده ها هزار دانشگاه معتبر سراسر دنیا و در بیش از 130 کشور بشمار می رود. امتحان تافل استاندارد ترین آزمون برای ورود با دانشگاه یا مهاجرت کاری می باشد.

هزینه آزمون تافل و GRE در سال 98
اخبار
توسط : تیم خبری

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمونهای زبان بین المللی TOEFL و GRE می رساند، با توجه به قیمت روز دلار هزینه آزمونهای بین المللی متغییر می باشد. هزینه آزمون تافل با مبلغ 27,301,050 ریال و هزینه آزمون GRE جنرال با مبلغ 24,874,290 ریال امکان پذیر می باشد.

چگونه در آزمون تافل TOEFL iBT ثبت نام کنیم؟
مقالات
توسط : تیم محتوا دانشگاهی

آزمون تافل توسط مرکز سنجش تحصیلی ETS دانشگاه پرینستون برای بررسی 4 مهارت اصلی جهت پذیرش در دانشگاه های خارجی طراحی گردیده است. در این مطلب توضیحات کاملی در مورد چگونگی ثبت نام در آزمون تافل پرداخته شده است.