7 سایت برتر برای رزرو هتل در سفرهای خارجی

7 سایت برتر برای رزرو هتل در سفرهای خارجی

توسط : تیم محتوا مسافرتی
6,165

در این مقاله به معرفی برترین سایت های رزرو هتل در سراسر دنیا می پردازیم. بعد از مطالعه این مطلب شما می توانید برای سفرهای خارجی هتل دلخواه خودتان را از بین سایت های معرفی شده انتخاب و نسبت به رزرو آن اقدام نمائید. جهت رزرو و پرداخت هزینه هتل خود به دو روش می توانید عمل کنید.اول تهیه مسترکارت دوم استفاده از خدمات رزرو و پرداخت هتل توسط سایت ما. جهت استفاده میتوانید به منوی خدمات سایت بیست پیمنت > زیر منوی هتل مراجعه نمائید.

رزرو هتل در هتلز (Hotels.com)

رزرو هتل خارجی در سایت hotels

Hotels یکی از پرطرفدار ترین مراکز رزرو هتل در دنیا است. در این سایت می توانید به اطلاعات دقیقی همچون ویژگی های جغرافیایی و فرهنگی اطراف هتل، نقد و بررسی  و امتیاز دهی دیگر مسافران، تعداد مسافرانی که تاکنون هتل را انتخاب نموده اند، کیفیت و درجه بندی هتل دسترسی داشته باشید. امکان فیلتر دقیق ، بهینه سازی خدمات، امتیاز دهی به مسافران از دیگر مزایای این سایت می باشد.

بر اساس هر شب اقامت در هتلی که از طریق Hotels رزرو شده یک امتیاز به شما اختصاص میابد و بعد از دریافت 10 امتیاز، یک شب اقامت رایگان از سوی سایت برای شما در نظر گرفته می شود.برای این منظور ضروری است که حساب کاربری خود را در سایت یا اپلیکیشن Hotels فعال نمایید.

رزرو هتل در بوکینگ (Booking.com)

رزرو هتل خارجی در سایت booking

این سایت یکی از معروفترین سایت های رزرو هتل در سراسر دنیاست، از جمله ویژگی های اصلی این سایت امکان دسترسی به فیلترهای بسیار متنوع به منظور داشتن جستجویی دقیق تر برای یافتن بهترین گزینه متناسب با شرایط و خواسته شما و ارائه بیشترین تخفیفات در هر فصل است. البته در نظر داشته باشید این سایت گاهی قیمتی بالاتر از دیگر سایت های تخصصی رزرو هتل را ارائه می دهد. بنابراین پیشنهاد می گردد برای رزرو دیگر سایت هایی را که در ادامه معرفی می نماییم را نیز بررسی نمایید.

بیشتر بخوانید : رزرو 3 دقیقه ای در بوکینگ

رزرو هتل در هاستل ها (Hostels.com)

رزرو هتل خارجی در سایت hostels

در این سایت با وارد کردن اطلاعات سفر (از جمله کشور مقصد، تاریخ ورود و خروج، مدت اقامت و تعداد اتاق) لیست پیشنهادی ارائه می گردد. این سایت با بررسی تمام قیمت های درج شده در دیگر سایت ها مناسب ترین قیمت را پیشنهاد می دهد و در صورتی که در طول مدت رزرو تغییری در قیمت اعلام شده رخ دهد، از طریق ایمیل مطلع خواهید شد. درصورتی که قیمتی پایین تر از قیمت رزرو شده شما باشد سایت برای شما امکان تخفیف در نظر می گیرد تا در دفعات بعدی، هنگام استفاده از سایت از این تخفیف بهره مند گردید.

در نظر داشته باشید که برای دریافت اطلاعات در خصوص تخفیف ها بهتر است در سایت عضو شوید.

رزرو هتل در هاستلز (Hostelz.com)

رزرو هتل خارجی در سایت hostelz

رزرو آنلاین و ارزان هتل و هاستل خارجی، سایتی متفاوت برای مسافرانی که به دنبال سفری با کمترین هزینه هستند. در این سایت می توانید نسبت به بررسی و رزرو هاستل و همچنین خانه های شخصی که تایید شده اند اقدام نمایید. این سایت اطلاعات جامعی را درمورد مقاصد سفر در اختیار مسافران قرار می دهد. البته در نظر داشته باشید که در این سایت تعداد نتایجی کمی را در هر جستجو خواهید داشت.

 رزرو هتل در اکسپدیا (Expedia.com)

رزرو هتل خارجی در سایت expedia

رزرو هتل خارجی بدون پرداخت

یکی از سایت های معروف و پرطرفدار سایت Expedia.com  است. در این سایت می تواند به دوصورت پرداخت در هنگام رزرو و یا پرداخت در هتل، مبلغ تعیین شده را پرداخت نمایید. کافیست یکی از گزینه های Pay At hotel یا Pay Now را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه Pay At hotel متعهد می شوید تا هزینه را در هتل با استفاده از مستر کارت یا به صورت نقد پرداخت نمایید. در این سایت می توانید علاوه بر رزرو هتل از دیگر خدماتی همچون خرید بلیط، اجاره ماشین، تورهای کروز، برنامه های پیشنهادی و خرید تورهای محلی در طول مدت سفر بهره مند گردید.

سایت به ازای هر خرید امتیازی را به شما اختصاص می دهد و با بالا رفتن امتیازات جوایزی را دریافت می کنید.

رزرو هتل در سایت آگودا (Agoda.com)

رزرو هتل خارجی در سایت agoda

یکی دیگر از سایت هایی که امکان رزرو هتل، هاستل، خانه های ساحلی و دیگر محل های اقامت را برای شما فراهم می نماید سایت Agoda.com است. به گفته این سایت شما می توانید بهترین قیمت را در بیش از 2 میلیون املاک در سراسر جهان دریافت کنید. این سایت ضمن تضمین ارائه کمترین نرخ، اطلاعات کاملی را در خصوص شرایط فرهنگی و جغرافیایی اطراف هتل ارائه می دهد. در این سایت گزینه های Pay Later (پرداخت تا زمان تعیین شده از سوی سایت) و Pay Now (پرداخت در لحظه) فعال است. در نظر داشته باشید در گزینه Pay Later در صورتی که رزرو خود را قبل از تاریخ رزرو و زمان تعیین شده از سوی سایت لغو نکنید (و در طول مدت 24 ساعت وسیله نقلیه خود را انتخاب نکنید) هزینه لغو براساس مبالغ تعیین شده در هر کشور کسر خواهد شد.

در صفحه نخست آگودا اطلاعاتی در خصوص تخفیفات روزانه ارائه می گردد. با ثبت نام در این سایت (بدون هزینه) به عنوان یک میزبان میتوانید درآمد داشته باشید.

حتما به صفحه فیسبوک Agoda.com سر بزنید تا پست های تصویری و داستان های سفر مسافران را ببینید و بخوانید.

رزرو هتل در سایت اوربیتز (Orbitz.com)

رزرو هتل خارجی در سایت orbitz

در سایت Orbitz.com علاوه بر امکان رزرو هتل، خدمات دیگری همچون رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو ماشین، رزرو تور و کروز ارائه می شود. سایت اربیتز پکیج هایی را متناسب با درخواست شما ارائه می دهد. این پکیج ها شامل پرواز و هتل، پرواز، هتل و ماشین، پرواز و ماشین، هتل و ماشین است.

از دیگر سایت های تخصصی برای رزرو هتل در سفرهای خارجی می توان به سایت های زیر اشاره کرد.

Travelcocity.com
Laterooms.com
Lastminute.com
Hostelbookers.com
Cheapoair.com
Hotelscombined.com
Hotwire.com

تیم تخصصی 20payment  آماده ارائه خدمات به منظور رزرو هتل در هر یک از سایت های معرفی شده می باشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
5 سال قبل

بنظر من خودمون رزرو هتل رو انجام بدیم بهتر از اینه که پول بیشتر به آژانس واسه تور بدیم. بسیار بصرفه تره

avatar

اصولا حذف واسطه ها مقرون به صرفه تر می باشد. حتی می توانید از آژانس ها قیمت بگیرید و مقایسه کنید و انتخاب بهتری انجام دهید.