نقد کردن درآمد ارزی در پی پال به چه صورت انجام می شود؟

نقد کردن درآمد ارزی در پی پال به چه صورت انجام می شود؟

توسط : تیم پی پل
15,395

امروزه، نظام سازمان‌ها و شرکت‌ ها به‌ گونه‌ای تغییر یافته است که در بسیاری از زمینه‌های شغلی، نیازی نیست تا برخی افراد متخصص که برای سازمان کار می‌کنند، در محیط کار حضور فیزیکی داشته باشند، و می‌توانند کارها را در منزل یا... انجام داده و نتیجه را برای کارفرما ارسال کنند و دستمزد خود را دریافت نمایند. از جمله این مشاغل می‌توان به، عکاسی، طراحی سایت و... اشاره کرد. این نوع از کار، می‌تواند هم به‌ صورت پروژه‌های ملی و هم به‌ صورت بین‌المللی برون‌ سپاری شود. زمانی که پروژه‌ها بخواهند به‌ صورت بین‌المللی برون‌ سپاری شوند، نیاز به‌ حساب های بانکی و مالی بین‌المللی برای انجام اموری مانند پرداخت دستمزد و....است.

پی پال یکی از امن‌ترین، سریع‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها برای نقد کردن درآمدهای ارزی در سراسر دنیاست. به همین دلیل، طی سال‌های اخیر به‌ عنوان یک دارایی ارزشمند برای صاحبان کسب‌ وکار محسوب می‌شود. زیرا راه های مناسبی برای پرداخت‌هایی که توسط کارگزاران انجام می‌شود، و دریافت کارکنان ارائه می‌دهد. شاید یکی از بزرگ‌ ترین سؤالات این باشد که چگونه می‌توان پول دریافتی از پی پال را نقد کرد یا به‌ حساب بانکی و کارت خود انتقال داد؟

در این مقاله قصد داریم به سوالاتی که در قسمت قبل به وجود آمد پاسخ بدهیم.

البته گفتنی است که برای انجام اغلب فعالیت‌ها در پی پال نیاز به ساخت یک اکانت پی پال می‌باشد که این فرآیند طی چند مرحله در صفحه‌ی اصلی پی پال قابل انجام است. برای این کار ابتدا لازم باید در قسمت بالای صفحه اصلی سایت پی پال گزینه  " Sign Up" را بزنید، بعد از آن نوع اکانت کاربری خود را که می‌تواند شخصی یا کاری باشد انتخاب کنید. اگر اکانت شخصی دارید می‌توانید در این مرحله آن را به اکانت کاربری تبدیل کنید و برعکس. در مرحله‌ ی بعد سایت از شما یک ایمیل و رمز عبور(حداقل 8 کلمه) می‌خواهد گفتنی است رمز عبوری را انتخاب کنید که قابل‌ اطمینان باشد. در مرحله‌ ی بعد اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و بعد از آن کارت‌ بانکی یا حساب بانکی خود را به اکانت پی پال خود لینک بدهید. و اطلاعات آن‌ها را  در حساب پی پال وارد نمایید. در آخر نیز اطلاعات را تائید کنید.

صدور آنی مستر کارت

بسیاری از افراد، که در حوزه‌های بین‌ المللی فعالیت می‌کنند برای خود یک حساب PayPal ایجاد می‌کنند تا وجه دریافتی را به‌ راحتی و با امنیت بالا در کوتاه‌ ترین زمان در حساب خود داشته باشند و همچنین دغدغه‌ ی تبدیل ارز را  از بین ببرند زیرا  پی پال با دریافت کارمزد این کار را انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است که در کشور ما برای ایجاد اکانت پی پال مشکلاتی وجود دارد از جمله اینکه به دلیل وجود تحریم‌ها دسترسی به سایت، ساخت اکانت و استفاده از خدمات وجود ندارد. که برای حل این مشکل می‌توان با یک حساب بانکی خارجی اکانت پی پال را ایجاد کرد اما مشکل بعدی، تبدیل ارز رایج از کشوری که وجه فرستاده می‌شود به پول رایج کشور ایران - ریال - است.

در ادامه روند نقد کردن پول پی پال را بیان خواهیم کرد:

برای نقد کردن پول باید، ابتدا وارد حساب کاربری پی پال شد، و در سمت چپ صفحه، گزینه برداشت پول را انتخاب نمود. سپس باید مقدار مورد نظر را وارد کرد و روش برداشت را مشخص نمود. در آخر نیز برای بررسی دقیق جزئیات یک‌ بار دیگر مراحل را چک کرد.

همان‌ طور که گفته شد روش‌های مختلفی برای برداشت پول وجود دارد که با توجه به شرایط مورد نیاز، باید یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. که در ادامه، هریک از این راه‌ها را توضیح می‌دهیم.

انتقال ارز پی پال به‌ حساب بانکی :

انتقال پول ، به‌ طور مستقیم به‌ حساب بانکی، رایج ترین روش برای برداشت پول از پی پال است.

که مراحل برداشت بصورت زیر است :

ابتدا باید وارد حساب کاربری پی پال شد، مقدار مورد نظر و بعد از آن، اطلاعات حساب بانکی که قرار است شخص با آن پول را نقد کند، وارد نموده تا پی پال، مقدار وجه مورد نظر را از موجودی حساب کم، و به‌ حساب بانکی اضافه نماید.

حداقل مقداری که می‌توان از حساب پی پال خارج کرد 1 دلار است.

این نکته فراموش نشود که برای این کار، پی پال کارمزد دریافت نمی‌کند. برای انجام این تراکنش به‌ اندازه یک روز کاری زمان لازم است. باید این نکته را در نظر داشت که ممکن است انجام پردازش توسط بانکی که از شماره‌ حساب آن به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

برداشت با استفاده از مستر کارت نقدی :

برای این کار نیز باید مراحلی را سپری کرد. ابتدا لازم است به‌ حساب پی پال خود وارد شده، مبلغ برداشتی را وارد نموده و در قسمت بعد، کارت‌هایی که می‌توان به‌ وسیله آن‌ها برداشت را انجام داد،  نمایان می‌شود که کارت مورد نظر را برای دریافت پول انتخاب نمود پی بال مبلغ مورد نظر را از حساب پی پال شما به کارت منتقل می‌کند. ارسال پول از پی پال به مستر کارت یا ویزاکارت حدود نیم ساعت زمان نیاز دارد. کارمزد این سرویس 0.25 دلار است اگر چه ممکن است تبدیل به ارزهای دیگر هزینه اضافه‌ای در برداشته باشد . تمامی انتقال‌های مالی توسط سایت پی پال مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت وجود مسئله یا بروز مشکل، عملیات متوقف می‌شود.

دریافت دلار پی پال با مستر کارت

مستر کارت نقدی پی پال :

این کارت فقط برای کاربران آمریکایی قابل‌ استفاده است. پی پال به کاربران خود توصیه می‌کند که کارت‌های مخصوص پی پال را به‌ عنوان سریع‌ترین روش برای برداشت پول استفاده نمایند.

نقد کردن پول با استفاده از این کارت‌ها در اکثر خود پردازهای آمریکا قابل انجام است. ناگفته نماند، برای انجام این عملیات کارمزد دریافت می‌شود و روزانه می‌توان مبلغ 400 دلار از کارت برداشت کرد.

عملیات برداشت که به‌ وسیله این کارت‌ های انجام می‌شود، ممکن است با دریافت کارمزد از حساب شخص باشد.  با استفاده از این کارت روزانه می‌توان 400 دلار آمریکا از خودپرداز پول برداشت کرد.

چک :

یکی دیگر از روش‌های نقد کردن دلار پی پال، دریافت چک است. فرآیند صدور چک در آمریکا بین یک تا دو هفته زمان می‌برد. در حالی‌ که در کشورهای دیگر، این زمان به حدود 6 هفته تبدیل می‌شود. هزینه صدور هر چک 1.50 دلار است.

برای دریافت چک باید این مراحل را طی کرد: ابتدا به‌ حساب کاربری پی پال وارد شده، سپس روی گزینه‌ی "Transfer Money " (انتقال پول) کلیک نموده و در آخر "Request a Check by mail instead" را انتخاب کرد.

در صورتی که درآمد ارزی از منبع معتبر دارید می توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید. همچنین در صورت نیاز به پرداخت Paypal یا شارژ حساب پی پل می توانید از خدمات پی پال ما استفاده نمائید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar

سلام وقت بخیر بنده درآمد ارزی از سایت فریلسنر دارم میتونم از طریق شما نقد کنم ؟

avatar

سلام ، بله امکان پذیر می باشد. با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

avatar
3 سال قبل

سلام خود پی پال هم پول رو به ریال تبدیل میکنه تا به حسابه ما واریز بشه یا نه ؟

avatar

سلام ، خیر پی پال همچنین خدماتی ارائه نمیدهد. باتشکر

avatar
3 سال قبل

ایا کسب درامد از بازی هم توسط شما نقد میشه و میتونم از شماره پی پال شما استفاده کنم برای نقد کردنش؟

avatar

سلام مینا خانم ، وقت بخیر - در حال حاضر اکثرا اکانت پی پال ما متصل به حساب مشتریان هست. شما می توانید در صورتی که درآمد ارزی مناسبی دارید برای خودتان حساب پی پال شخصی داشته باشید و برای نقد کردن درآمد ارزی از خدمات ما استفاده نمائید. ارادتمند شما بیست پیمنت

avatar
3 سال قبل

ایا کسب درامد از بازی هم توسط شما نقد میشه و میتونم از شماره پی پال شما استفاده کنم برای نقد کردنش؟

avatar

سلام مینا خانم ، وقت بخیر - در حال حاضر اکانت خالی موجود نداریم. خودتان میتوانید حساب پی پال داشته باشید و برای نقد کردن درامد ارزی به ریال از خدمات ما استفاده نمائید. ارادتمند شما بیست پیمنت

avatar
3 سال قبل

با درود چند روزی است من توسط تبلیعات pay pal و بازیهای اورجینال مشاهده می کنم در خارج مردم اگر کمبود پول دارند در لحظه به بازی رفته و مقداری دلار به حسابشان می اید و پرداخت می کنند. من هم چند تا از این بازیها دانلود کردم که الان یکی از انها ۲۰۰ دلار گیفت داده و از من ایمیل معتبر میخواهد آیا میتوانم برای برداشت از pay pal یک اکانت توسط شما برای خودم داشته باشم و کارهای نقل و انتقال را از طریق صرافی شما به حساب بانکی انجام دهم اابته به مشاوره شما که چگونه این کار را کنم با تشکر

avatar

سلام آقا محسن عزیز ، وقت بخیر . شما می توانید برای خودتان حساب پی پال داشته باشید و بعد از دریافت مبلغ داخل حساب paypal از طریق مجموعه ما نسبت به نقد کردن درآمد ارزی اقدام نمائید. ارادتمند شما بیست پیمنت

avatar
3 سال قبل

درودبرشما من عضویک سایت بازی خارجی هستم که باانجام بازی ودیدن تبلیغات درامدارزی کسب میکنم وفقط ازطریق داشتن حساب پی پال قابل برداشت میباشدکه درایران به ان دسترسی نیست میخوام بدانم ازطریق شماایامیتونم این پول روبرداشت کنم

avatar

سلام آقا مهدی عزیز ، شما ابتدا درآمد ارزی کسب شده را داخل حساب پی پال شخصی خودتان دریافت کنید و از طریق ما می توانید نسبت به نقد کردن دلار پی پال به ریال اقدام نمائید. برای داشتن حساب پی پال اگر آشنایی در خارج از کشور دارید می توانید کمک بگیرید یا از خدمات افتتاح حساب پی پال ما استفاده نمائید. جهت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمائید. ارادتمند شما بیست پیمنت.

avatar
3 سال قبل

سلام من چطوری میتونم یه اکانت پی پل داشته باشم؟ داخل ایران

avatar

سلام شیدا خانم گرامی ، می توانید از خدمات افتتاح حساب پی پل ما استفاده نمایید. یا اگر آشنایی در خارج دارید از طریق ایشان اقدام به باز کردن حساب پی پال نمائید. جهت راهنمایی بیشتر از مشاوره رایگان کارشناسان ما به صورت تلفنی استفاده نمائید. باتشکر

avatar
3 سال قبل

ولی اصلا سایت پی پال ایرانو نداره وقتی میخوایم ثبت نام کنیم 😭😭😭😭😭😭

avatar

سلام سحر خانم ، ایران تحریم هست و در لیست کشورها نیست. باید از کشورهای دیگه برای افتتاح حساب اقدام نمائید. باتشکر

avatar
3 سال قبل

سلام وقت بخیر آیا شما پی پال بازی ها را هم تبدیل به ریال می کنید؟ ما میتوانیم از اکانت شما استفاده کنیم یا خودمان باید اکانت داشته باشیم؟ ممنون از راهنمایی تان

avatar

سلام راشن عزیز، چون تعداد افرادی که قصد نقد کردن درآمد ارزی از بازی را دارند زیاد هستند ما متاسفانه امکان ارائه اکانت پی پال به این حجم از افراد را نداریم. بهترین راه این هست شما اکانت پی پال برای خودتان داشته باشید و بعد از واریز درآمد می توانید توسط مجموعه ما نقد کنید. همچنین برای افتتاح حساب پی پل می توانید از خدمات ما استفاده نمائید. جهت راهنمایی و مشاوره کارشناسان ما جهت خدمتگزاری آماده می باشند. باتشکر

avatar
3 سال قبل

سلام من یک حساب ایجاد کردم ولی هنوز پول واریز نشده درحساب دلیلش چی میتونه باشه؟؟!

avatar

سلام نگین خانم، از کجا بنا بوده برای شما پول واریز شود؟ حسابی که باز کردید وریفای شده است؟ جهت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره ما تماس حاصل نمائید. باتشکر

avatar
3 سال قبل

سلام از بازی Dice garden ۳۰۰ s برنده شدم چطور میتونم خارج کنم و حدودا چقد میشه این ۳۰۰s ک گفتم ممنون

avatar

سلام آقا محمد عزیز ، ما اطلاع دقیقی در این مورد نداریم. ارادتمند شما بیست پیمنت

avatar
2 سال قبل

سلام میبخششید کسی از این بازی های موبایلی واقعا پول هم دریافت کزده ؟ همشون هم پی پال میدن

avatar

سلام آقا عرفان عزیز، تا به امروز با اینکه تماس های زیادی داشتیم ولی کسی ندیدیم توانسته باشد درآمد ارزی داشته باشد و نقد کرده باشد. باتشکر از شما

avatar
2 سال قبل

سلام من یک اکانت نیمه وریفای شده پی پال دارم و از طریق همین بازی هایی که درآمد دلاری دارند می‌خوام پولم رو بریزم به حساب پی پالم، برای اینکه بازی پول رو به حسابم پی پالم انتقال بده باید کاملا وریفای شده باشه یا برای نقد کردن فقط باید کامل وریفای شده باشه؟ بازی بخواد پول رو برام بریزه به پی پالم نیمه وریفای شده هم امکان پذیره؟

avatar

سلام زهرا خانم عزیز، در ابتدا این نکته ذکر کنیم تا به امروز با اینکه تماس های زیادی در خصوص درامد از بازی داشتیم ولی ندیدیم کسی توانسته باشد درآمد کسب و نقد کرده باشد. در مورد انتقال به اکانت پی پال وریفای نشده در صورتی که واریز شود امکان برداشت از حساب ندارید تا زمانی که اکانت وریفای شود. باتشکر

avatar

سلام من حساب پی پال دارم ولی واریفای نشده میتونم پولی که به حسابم ریخته شده رو نقد کنم؟

avatar

سلام آقا سیاوش عزیز، خیر ، تا اکانت شما وریفای نشود امکان برداشت از حساب پی پال ندارید. با احترام بیست پیمنت.

avatar

سلام من ۱۰۰۰$ از پی پال درآوردم میخواستم ببینم شما خریدار هستید؟

avatar

سلام آقا امیررضا درودی گرامی ، بله ما دلار پی پال خریداری میکنیم. فقط درآمد حاصل از بازی نباشد! از طریق فرم نقد کردن درامد ارزی از صفحه اصلی تکمیل نمائید. باتشکر

avatar
یک سال قبل

من یک اکانت PayPal دارم خواستم به تومان برام نقد کنید ولی من سنم زیر 18 سال برای ثبت نام سخت هست

avatar
یک سال قبل

سلام علی عزیز، منبع درآمد ارزی شما از کجا می باشد؟ با ما تماس بگیر تا راهنمایی کنیم. باتشکر